نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله فرودگاهی
نوار نقاله فرودگاهی
ژوئن 20, 2021
نوار نقاله معدن
نوار نقاله معدن
ژوئن 20, 2021

انواع نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله دست دوم صنعتی دارای طرح ها و کاربردهای مختلفی هستند. انواع متداول نوار نقاله تسمه ای ، غلتکی ، غلتکی موتوری و سقفی است. ما آنها را به سبک کف (سوار بر کف) یا سربار طبقه بندی می کنیم. از آنها برای جابجایی محصولات ، ایجاد بافر و تحویل محصولات به ترتیب برای یک خط تولید استفاده کنید.

نوار نقاله دست دوم چگونه استفاده می شود؟ به دلایل زیادی مهندسین تولید کننده نوار نقاله دست دوم را در امکانات تولیدی خود دارند: انتقال محصولات از نقطه A به B (برای جلوگیری از اتلاف وقت در راه رفتن ، یا کاهش حرکات لیفتراک ، و غیره) برای حمل کالاهایی که اعضای آن برای بارگیری خیلی سنگین هستند برای جابجایی یک محصول در حالی که اپراتورها روی آن کار می کنند (یا افزودن آن) ) مانند نوار نقاله دست دوم مونتاژ نهایی در کارخانه خودکار برای جلوگیری از صدمه به کارگران از حرکت مکرر. یا برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محصولات ناشی از حرکت تحویل محصولات به یک ربات برای پردازش . از آن در مواردی استفاده کنید که مقدار محصولات ذخیره شده در صورت لزوم کمتر یا بیشتر باشد تا تعادل جریان فرآیند برای توالی مجدد محصولات بین فرآیندها باشد. برق و سیستم های رایگان می توانند این مورد را فراهم کنند . نوار نقاله دست دوم یکی از انعطاف پذیرترین نوع تجهیزات صنعتی است. در صورت تعیین و نصب می توانند بهره وری ، کارایی و ایمنی را بهبود ببخشند.

چگونه نوع درست نوار نقاله دست دوم را انتخاب می کنید؟ ما با اطلاعات اولیه محصول شروع می کنیم. درک نقش تولیدی سیستم شما برای ما مفید است. آیا این قطعات متحرک ، ذخیره سازی آنها ، تعیین توالی مجدد آنها یا تأمین سطح کار هنگام حرکت است؟ بر اساس این عوامل می توانیم انواع مختلف موجود را انتخاب کنیم. سپس ببینید کدام یک از آنها می توانند کار را انجام دهند و بهترین مزایا را ارائه می دهند. بعدی محدودیت ها است. و اگرچه نوار نقاله دست دوم می تواند بهره وری زیادی را افزایش دهد ، اما همچنین می تواند مانع عملیات دیگر شود. فضایی که آنها اشغال کرده اند را با دقت بررسی کنید. این به ما ورودی نقطه تصمیم بعدی خود می دهد که استفاده از سطح کف یا سبک سربار است. نوار نقاله های طبقه یا سربار طبقه بندی می شوند زیرا این یک نکته مهم تصمیم گیری است. سبک های سربار ممکن است اشکال مختلف داشته باشند .

اما همه این مزایای مشترک را دارند که خود سیستم بالاتر از بخشی است که در حال حرکت است. اگر فضای بیشتری در دسترس باشد ، سیستم های سبک کف ممکن است مناسب تر باشند. نوار نقاله دست دوم‌ شامل نوار نقاله تسمه ای ، غلتک جاذبه ، نوار نقاله چرخ دار است. به نحوه بارگیری و تخلیه قطعات توجه کنید. بعضی از فرایندها به موقعیت دقیق قطعه نیاز دارند . سیستم های مجهز به ابزار ، پالت یا حامل می توانند این شرایط را داشته باشند. نوار نقاله دست دوم ساده تسمه ای یا غلتکی به خودی خود نمی تواند قطعه را در یک مکان دقیق حفظ کند. سرعت مورد نیاز و سرمایه گذاری موجود می تواند انتخاب ها را هدایت کند. سیستم های ساده تر ، سریع تر و مقرون به صرفه عالی هستند. سایر راه حل ها به خطوط نوار نقاله دست دوم اتوماتیک پیچیده تری نیاز دارند.

نوار نقاله دست دوم تسمه ای : سیستم تسمه یکی از ساده ترین انواع نوار نقاله است. قطعات را از یک سر به سر دیگر منتقل می کند. سرعت می تواند با یک درایو سرعت متغیر متغیر باشد.

کنترل های الکتریکی نوار نقاله دست دوم چگونه کار می کند؟همانطور که نوار نقاله دست دوم طیف متنوعی وجود دارد که برای هر کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد ، سیستم های کنترل الکتریکی نیز استفاده می شوند. ساده ترین سیستم ها به کنترل الکتریکی نیاز ندارند.

با این وجود داشتن یک سیستم کنترل که از ورودی سنسورها استفاده می کند معمول تر است. انواع سنسورها شامل عکس چشم ، کلیدهای محدود یا سنسورهای مجاورت هستند. این سنسورها می توانند به پردازنده بگویند که چه موقع متوقف ، شروع یا عملکرد دیگری را انجام دهد.

طراحی نوار نقاله دست دوم

مدت زمان صرف شده برای طراحی یک برنامه نوار نقاله می تواند از چند دقیقه تا چند هفته یا حتی ماه ها باشد. به طور کلی هرچه طول نوار نقاله بیشتر باشد ، در مرحله طراحی زمان بیشتری لازم است.