فروش تسمه نقاله

سایز تسمه های صنعتی
سایز تسمه های صنعتی
ژانویه 22, 2023
تسمه نوار نقاله لاستیکی
تسمه نوار نقاله لاستیکی
ژانویه 22, 2023

فروش تسمه نقاله

تسمه نقاله در این مجموعه در انواع و ابعاد گوناگون با کیفیت مرغوب به فروش می رسد. تسمه نقاله را با نام های تسمه کانوایر یا تسمه نوار نقاله نیز می شناسند. فروش تسمه نقاله در انواع گوناگون در بازار صورت می گیرد. ولی دو دسته کلی این محصول، تسمه نقاله بهداشتی و غیر بهداشتی یا صنعتی می باشد.

تسمه نقاله بهداشتی به انواع این محصول گفته می شود که برای انتقال و جابجایی مواد بهداشتی، دارویی و تولیدات خوراکی استفاده می شود. تسمه صنعتی برای سایر موارد مانند تولید و مونتاژ قطعات در کارخانه ها، معادن سنگ و سیمان، ریخته گری و بسیاری موارد دیگر استفاده می گردد. تسمه نقاله بنا بر وزن و فشار و شرایط و مسافتی که طی می کند، در جنس های گوناگونی به فروش می رسد.

در برخی موارد برای عبور از کوره ها، تنورها و دیگر مکان هایی که در تماس مستقیم یا غیر مستقیم با آتش است، از تسمه های نسوز استفاده می کنند که در انواع گوناگونی به فروش می رسد. تسمه های نسوز در انواع فلزی و تفلون PTFE و توری یا انواع لاستیکی به فروش می رسند. برای تولید تسمه نقاله لاستیکی که در حرارت بالا مقاوم باشد، آن را با افزودن موادی و طی مراحی نسبت به دمای بالا مقاوم و تسلیح می کنند.

به طور معمول انواع تسمه نقاله پلی یورتان PU یا پی وی سی PVC دو نوع پر فروش از این محصول برای کاربرد بهداشتی و استفاده در صنایع دارو و غذایی می باشند. انواع تسمه پلی یورتان که در فروشگاه تسمه نقاله به فروش می رسد، اغلب دارای لایه ای منجید از جنس الیاف کتان یا پلی استر در میان خود می باشد که برای بالا بردن استحکام و مقاومت کششی این محصول می باشد. این محصول در برابر رطوبت، محیط هایی تا حدودی خورنده مقاوم می باشد.

در برابر مواد روغنی تغییر نمی کند و با مواد دارویی، غذایی یا … که بر روی آن انتقال پیدا می کند، واکنش شیمیایی نشان نداده و در ماهیت آن تغییری ایجاد نمی کند. تسمه پلی یورتان برای نوار نقاله هایی با کاربری در کارخانه های فراورده های نان و شیرینی و بیسکوییت نیز به فروش می رسد. به این دلیل که این جنس تسمه نقاله در دماهای بسیار بالا مانند گذر از تنورها بدون تغییر و مقاوم می باشد. در صنایع بسته بندی و پردازش گوشت، میوه و سبزیجات نیز از این محصول استفاده می گردد.

پی وی سی نیز یکی دیگر از جنس های پر فروش تسمه نقاله می باشد. تسمه پی وی سی در اغلب انواع پر فروش دارای تار و پود منجید در لایه های درونی می باشد. ضخامت انواع به فروش رسیده اغلب بین 1 میلی متر تا 6 میلی متر می باشد و این ضخامت بستگی به کاربرد آن دارد. پی وی سی در برابر سایش بسیار مقاوم است. در برابر مواد اسیدی مقاومت خوبی دارد و در برابر چربی و روغن تغییر نمی کند. شستشو و نظافت ایم محصول آسان می باشد و به روش های آپارات سرد و گرم دو سر آن را می توان به هم متصل کرد.

برخی از تسمه نقاله ها مانند جنس پی وی سی یا تسمه نقاله لاستیکی به دو صورت آجدار و صاف به فروش می رسند. به طور کلی برای شیب های دستگاه کانوایر تا حدود 20 تا 30 درجه از انواع صاف تسمه نقاله استفاده می گردد. ولی در شیب های بیشتر برای جلوگیری از لغزش و سر خوردن مواد روی آن از تسمه های آج دار استفاده می گردد که در انواع و قیمت های گوناگون در بازار به فروش می رسد.

روش اتصال دو سر تسمه نوار نقاله به دو صورت سرد و گرم می باشد. روش سرد به دو صورت پرچ شدن یا اتصالات چنگکی و مانند آن می باشد که قابل باز شدن است یا به صورت چسباندن با چسب در دمای معمول که به آن آپارات سرد نیز می گویند. یا به صورت آپارات گرم که در آن روش دو سر را به هم دیگر در دمای بالا و تحت حرارت پرس می کنند. در این مرحله از مواد دیگری برای بالا بردن میزان چسبندگی استفاده می شود. در این روش نمی توان تسمه را از دور نوار نقاله باز کرد. برای مواردی که تسمه وزن سنگینی را حمل می کند و نیاز به مقاومت کششی بالا می باشد از روش آپارات گرم استفاده می گردد.

ما محصولات خود را با قیمتی به صرفه به متقاضیان ارائه نموده و به فروش می رسانیم. انواع تسمه نقاله بهداشتی و صنعتی در متراژ مورد درخواست و با ضخامت های گوناگون در این مجموعه موجود می باشد. متریال به کار رفته در این محصولات از نوع مطلوب بوده و دارای دوام و طول عمر بالا پس از نصب و استفاده می باشند. برای خرید این محصولات با همکاران ما در بخش فروش این مجموعه تماس حاصل بفرمایید.