تسمه تایم فلزی

تسمه V بلت
تسمه V بلت
جولای 24, 2022
تسمه دینام
تسمه دینام
جولای 24, 2022

تسمه تایم فلزی

تسمه تایم فلزی با قیمت هایی از جنس فولاد ضد زنگ و روکش مرغوب با کشش بالا است که هر دو نوع بسته و باز می باشد و پهنای آن و انحنای های جزئی آن نیز از دیگر خصوصیات تسمه تایم فلزی می باشد. فن آوری اختصاصی تولید این تسمه تایم فلزی و ترکیب منحصر به فرد دقت سفارشی و مواد فولادی ضد زنگ با بالاترین کیفیت، مزایای خاصی را در ارتباط با تسمه های تایم فولاد ضد زنگ ما به مشتریان ارائه می دهد که هیچ شرکت دیگری در این تجارت نمی تواند با آنها مطابقت کند.

تسمه تایم فلزی تامین شده شرکت ما به دلیل طراحی دقیق و ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌ توانند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند و ویژگی ها و مزایای بی شماری مانند عملکرد دقیق، ترکیبی از تسمه های فولادی ضد زنگ غیر قابل کشش، کنترل آسان سرعت، عاری از لرزش و چرخه های پرش تسمه تایم فلزی را تضمین می کند.

که همچنین این تسمه تایم فلزی بسیار دقیق و کارآمد در مصرف انرژی است و مطالعات انجام شده در کشورهای صنعتی نشان می دهد که چگونه تسمه تایم فلزی بیش از 90 درصد انرژی کارآمد و بسیار دقیق هستند، زیرا تسمه تایم فلزی کشش ندارند.

تسمه تایم فلزی مقرون به صرفه نیز می باشد و این تسمه تایم فلزی ما نیازی به روغن کاری یا تعمیر و نگهداری تخصصی ندارند و زمان توقف در تنظیمات تولید و هزینه های مربوط به آن را به حداقل می رساند که همچنین تسمه تایم فلزی دارای عمر طولانی محصول است که تطابق دقیق آن در استفاده از کشش بالای تسمه تایم فلزی را به حداقل می رساند و در نتیجه عمر موتور طولانی تر می شود.

محدوده انعطاف پذیر تسمه تایم فلزی به دلیل طراحی دقیق و ویژگی های خاص آن می توانند در طیف گسترده ای از کاربردها، تنظیمات دما، بار وزن و سرعت بسته به نیاز و ظرفیت تولید شما مورد استفاده قرار گیرند و مزایای نئوپرن مقاومت عالی در برابر سایش و پارگی ایجاد می کند که تسمه تایم فلزی نیز از طناب های کششی در برابر روغن، گریس، خاک و رطوبت محافظت می کند.

ساخته شده از طناب های فایبرگلاس برای اطمینان از ثبات ابعادی برای حذف تنظیمات است. البته تسمه تایم فلزی در برابر روغن و حرارت مقاوم می باشد و دندانه های آن دارای استحکام برشی برابر با استحکام کششی تسمه می باشد.