تسمه گرد پلی کرد

ساخت نوار نقاله آجدار
ساخت نوار نقاله آجدار
مارس 22, 2022
تسمه نقاله آجدار لاستیکی
تسمه نقاله آجدار لاستیکی
مارس 22, 2022

تسمه گرد پلی کرد

تسمه گرد پلی کرد یکی از انواع تسمه ها در سیستم های انتقال می باشد که به آن تسمه جوشی نیز می گویند. علت نامگذاری تسمه گرد پلی کرد به تسمه جوشی نحوه جوش خوردن دو سر تسمه به یکدیگر است که این قابلیت را به وجود می آورد که با این خاصیت تسمه گرد پلی کرد در هر نقطه ای که بخواهید دو سرش را جوش داده و به طول تسمه می توان افزود. به طور کلی تسمه گرد پلی کرد را تسمه های انتقال قدرت نیز نامیده و کشش بسیار مناسبی را نیز به همراه دارد. به همین خاطر معمولاً تسمه های گرد پلی کرد را در انواع صنایع مختلف مانند صنعت کاشی سازی، صنایع چاپ، شیشه سازی و همچنین صنایع مانند نساجی به کار می‌برند.

تسمه پلی کرد اسم های دیگری نیز دارد که از جنس پلی اورتان بوده و می توان به راحتی آن را به یکدیگر جوش داد. تسمه گرد پلی کرد را در انواع رنگ های مختلف تولید می‌کنند اما بیشترین رنگی که امروزه در کشور ما مورد استفاده است رنگ سبز این تسمه ها می باشد که کیفیت بسیار مناسب و قیمت خوبی نیز دارد. برای اتصال دو سر تسمه گرد پلی کرد از هویه استفاده می‌کنند. به این شکل زمانی که که مقداری از دو سر تسمه را با استفاده از دستگاه هویه آب کردند دو سر را به هم فشار داده تا در حالت مایع خود آغشته شوند و پس از مدت زمان کوتاهی در اثر خشک شدن به یکدیگر متصل می شوند. تسمه گرد پلی کرد انواع مختلفی دارد و همچنین بر اساس جنس بدنه نیز به دو نوع زبر و صاف تقسیم بندی می شود. تسمه های زبر و صاف را برای مصارف مختلفی به کار می برند.

همانطور که از اسم این نوع تسمه ها پیداست جنس این نوع تسمه ها از مواد خاصی به نام پلی اورتان است. پلی اورتان یک حالت خاصی از پلاستیک است که دارای استقامت بسیار بالا بوده و شکل پذیری بسیار مناسبی نیز دارد که می توان برای ساخت انواع مواد مختلف از جمله تسمه از آن استفاده کرد. تسمه جوشی گرد پلی کرد مقاومت و استحکام خوبی در برابر سایش و پوسیدگی نیز دارد و می تواند مقاومت های خوبی را از خود نشان دهد. همچنین با توجه به جنس ساختاری که دارد اتصالات را راحت‌ تر کرده و از این رو مواد مورد انتقال به راحتی به این نوع تسمه می چسبند. می توانید در صورت نیاز به خرید هر نوع تسمه و نوار نقاله به فروشگاه ایران کانوایر مراجعه نمایید. فروشگاه ما چندین سال است که در زمینه فروش انواع تسمه و نوار در قالب فعالیت می پردازد شما می توانید انواع تصمیم پلی کرد را در سایزهای مختلف از فروشگاه ما خریداری نمایید.