نوار نقاله لاستیکی آجدار

تسمه دینام شیاردار
تسمه دینام شیاردار
ژانویه 16, 2022
رولیک نوار نقاله
رولیک نوار نقاله
مارس 22, 2022

نوار نقاله لاستیکی آجدار

نوار نقاله لاستیکی یک سیستم برای انتقال مواد است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نوار نقاله لاستیکی از دو قسمت لاستیک و تار و پود تشکیل شده است. در قسمت بالا و پایین نوار از لاستیک و در قسمت میانی از تار و پود استفاده می شود تا استحکام نوار نقاله لاستیکی افزایش یابد. نوار نقاله لاستیکی در دو مدل ساده و آجدار تولید و به بازار عرضه می شود. نوار نقاله لاستیکی آجدار مانند تسمه نوار ساده می باشد و تفاوت آن در برآمدگی های روی سطح تسمه می باشد. این برآمدگیها شبیه آج لاستیک تراکتور می باشد. هرگاه بخواهیم مواد را بر روی یک سطح شیبدار جابه جا نماییم، برای جلوگیری از سر خوردن مواد، از نوار نقاله لاستیکی آجدار استفاده می نماییم. این تسمه نوارها به دلیل آج هایی که در سطح نوار دارند به نام نوار نقاله لاستیکی آجدار شناخته می شوند.

هرگاه مسیر انتقال مواد دارای شیب بیش از حد باشد از نوار نقاله لاستیکی آجدار استفاده می شود. بسته به نوع وشکل و اندازه مواد ممکن است که زاویه شیب به 45 درجه هم برسد. آج های نوار نقاله لاستیکی آجدار می تواند در هر دو جهت طولی و عرضی قرار داشته باشد. نوار نقاله لاستیکی آجدار که ارتفاع آج آنها 14 میلیمتر است، بهترین انتخاب برای جابه جایی مواد می باشد. از پرکاربردترین نوع نقاله ها می توان به نوار نقاله لاستیکی آجدار اشاره کرد که در صنایع مختلف و حتی کارخانجات به کار برده می شود.

نوار نقاله لاستیکی آجدار معمولا برای انتقال مواد و قطعات در خط تولید و مونتاژ کارخانه ها به کار گرفته می شود. همچنین استفاده از این نوع نوار نقاله در باربری اتوماتیک، برای حمل وسایل بسیار رایج است. در پیشخوان فروشگاه ها، پله برقی و پیاده روهای متحرک هم از نوار نقاله لاستیکی آجدار استفاده می شود. می توان گفت که این نوار نقاله بعد از نوار نقاله آهنی بهترین نوع نقاله می باشد و تنها ایراد نوار نقاله لاستیکی آجدار این است که بعد از گذشت چند سال تسمه فرسوده می شود و به ناچار باید نوار تسمه را تعویض کرد.

فروشگاه تسمه نقاله بابایی سالهاست که فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تسمه نقاله آغاز کرده و توانسته در این سالها جایگاه مناسبی در زمینه فروش تسمه نقاله بدست آورد. این فروشگاه با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی درباره انواع نوارهای تسمه نقاله آماده همکاری با تمامی صنایع و کارخانه ها در سراسر کشور می باشد.