تسمه دینام

تسمه تایم فلزی
تسمه تایم فلزی
جولای 24, 2022
تسمه نقاله PU
تسمه نقاله PU
جولای 24, 2022

تسمه دینام

غیر قابل انکار است که صنعت خودرو از زمانی که وسایل نقلیه برای اولین بار در بازار معرفی شدند، مسیر طولانی را طی کرده است و حدود یک قرن پیش، وسایل نقلیه مجهز به تسمه های چرمی بودند که به راحتی تحت گرما فرسوده می‌ شوند یا می‌ چسبند که در نهایت، این تسمه چرمی با دو تسمه لاستیکی، تسمه دینام و تسمه فن جایگزین شدند و این تسمه ها یکی از قطعات ضروری خودرو است که نیاز به نگهداری منظم دارد و این یک تسمه دینام انعطاف پذیر است که اجزای خاصی از موتور را در کنار هم قرار می دهد که قرقره میل لنگ و دینام را به فن خنک کننده موتور متصل می کند.

در واقع تسمه دینام در سایر اجزای برق از جمله کمپرسور کولر گازی، پمپ آب و پمپ فرمان نیز ضروری هستند و اگر یک ماشین دست دوم خریداری کرده اید، ممکن است متوجه شوید که دارای تسمه های متعددی است که در قسمت های مختلف موتور کار می کنند.

از طرف دیگر، اگر مدل جدیدتری را از خودرو را خریداری کرده باشید، اجزای موتور آن از یک تسمه استفاده می کنند که به آن تسمه دینام می گویند. همچنین به یاد داشته باشید همانطور که اشاره کردیم، طول عمر تسمه های مربوط به دینام شما به آب و هوایی که در آن زندگی می کنید بستگی دارد.

همچنین توصیه می شود از گرم شدن بیش از حد موتور خود جلوگیری کنید تا تسمه خود را در حالت مناسب نگه دارید و بهترین گزینه این است که تسمه دینام خود را حداقل یک بار در ماه بررسی کنید و مراقب علائمی باشید که نشان دهنده ساییدگی یا آسیب است و البته به خاطر داشته باشید که تسمه ها برای روشن نگه داشتن موتور شما ضروری هستند که بنابراین، ضروری است که تسمه دینام را در شرایط خوبی نگه دارید که در صورت وجود آسیب، با یک تکنسین متخصص مشورت کنید و از آنها بپرسید که آیا تعویض تسمه ضروری است یا خیر که در صورت نیاز تعویض کنید.

شرکت ما، پیشنهاد های انواع تسمه را برای همه خودرو سازان طراحی، تولید و عرضه می کنیم و با بخش های مهندسی آنها همکاری نزدیک داریم و تسمه دینام در بسیاری از وسایل نقلیه امروزی در جاده هستند و از عملکرد بهینه سیستم سرپانتین اطمینان می‌دهند که وقتی نوبت به تولید تسمه دینام می‌رسد، ما تمام دانش مهندسی و پیشرفت‌های فنی را از تسمه‌های خود به طیف لوازم جانبی خود در بازار گسترش می‌دهیم و همه تسمه دینام ها با آخرین ویژگی‌های ساخت مطابقت دارند.