تسمه نقاله آجدار لاستیکی

تسمه گرد پلی کرد
تسمه گرد پلی کرد
مارس 22, 2022
تسمه الواتور بالابر برزنتی
تسمه الواتور بالابر برزنتی
مارس 22, 2022

تسمه نقاله آجدار لاستیکی

کار اصلی تسمه نقاله ها انتقال مواد در سیستم های انتقال است که بر اساس مواد مورد انتقال و صنعت مورد استفاده انواع تسمه نقاله های مختلف را به کار برده و استفاده می کنند. تسمه نقاله آجدار لاستیکی یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین تسمه های نقاله در انواع صنایع مختلف است که بر اساس آج موجود بر روی تسمه نقاله این تسمه نقاله ها را برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند. همانطور که از اسمش پیداست تسمه نقاله آجدار لاستیکی از جنس لاستیک های فشرده بوده که در فرایند های خاص ساخت آج روی لاستیک شکل می گیرد. آجدار کردن تسمه نقاله های لاستیکی مزیت های بسیار زیادی دارد که یکی از آنها را می توان عدم لغزش مواد بر روی تسمه نقاله در حین انتقال اشاره کرد. به این ترتیب زمانی که مواد بر روی تسمه نقاله قرار می‌گیرند در زمان انتقال دچار لغزش نشده و به همین خاطر انتقالی راحت تر صورت می گیرد.

تسمه نقاله آجدار لاستیکی را در صنایع مختلف مانند صنایع سیمان و صنایع تولید های معدنی مورد استفاده قرار می دهند. در سیمان سازی با استفاده از تسمه نقاله آجدار مواد و سنگ های سیمانی به خوبی بدون لغزش در لایه‌های آج تسمه نقاله قرار گرفته و بدون کوچکترین لغزشی انتقال داده می شوند. تسمه نقاله های آجدار را بر اساس محل مورد استفاده در نوع های متفاوتی می سازند که قطر این عاج ها و همچنین شکل آن ها می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. به طور عموم بیشترین استفاده از تسمه نقاله های آجدار تسمه نقاله های لاستیکی با آج وی شکل است که محبوبیت بیشتر و استفاده بیشتری در بین تمامی تسمه نقاله های لاستیکی آجدار دارد.

شیارهای به وجود آمده بر روی تسمه نقاله آجدار باعث استفاده این تسمه نقاله ها در انواع بخش‌ های مختلف و صنایع گوناگون از جمله نقاله متحرک فرودگاه ها و یا صنایع آرد سازی برای انتقال گونی های آرد قابل استفاده است. کیفیت و ساختار تسمه نقاله لاستیکی به متریال و مواد استفاده شده در تولید این تسمه نقاله بستگی دارد. هر چه مواد اولیه به کار رفته در تولید تسمه نقاله لاستیکی از مواد خالص و با کیفیت تر بوده روند تولید با کیفیت و همچنین تسمه های با کیفیتی را تولید می کنند. شما می توانید بر حسب نیاز و همچنین برحسب طول رولیک های نقاله تان تسمه نقاله آجدار لاستیکی مخصوص به رولیک نقاله خود را سفارش داده و از آن استفاده نمایید. تسمه نقاله های موجود در فروشگاه ایران کانوایر همگی از تسمه نقاله های با کیفیت و خوش قیمت بازار هستند که می تواند شما عزیزان را راضی نماید.