نوار نقاله ناودانی

نوار نقاله چرخدار
نوار نقاله چرخدار
فوریه 23, 2020
نوار نقاله متحرک
نوار نقاله متحرک
مارس 11, 2020

نوار نقاله ناودانی

نوار نقاله ناودانی همان طور که از اسمش پیداست شبیه ناودان بوده و دارای قسمت های مختلفی از جمله سر نقاله , وسط نقاله , پایه های نقاله می باشد .

نوار نقاله ناودانی از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است که عبارت است از سر نوار نقاله ته نوار نقاله سازه میانی نوار نقاله پایه رولیک نوار نقاله درام نوار نقاله و رولیک نوار نقاله که در نوار نقاله ناودانی معمولا پایه های رولیکها که آنها هم از ناودانی با گریدها و ابعاد گوناگون هستند بر روی شاسی اصلی پیچ می گردند.

نوار نقاله، یک محیط بسته دایره ای می باشد که حول یک مسیر ثابت در حال گردش هست و به هنگام چرخش کالاها و اجسام مختلفی را در طول مسیر جابجا می کند. یکی از این نوار نقاله ها، نوار نقاله ناودانی می باشد که با داشتن ناودان های کوچک و بزرگ سنگ ریزه ها و محصولات کوچک را در مسیرهای مختلفی جابجا می کند تا از ریخته شدن آنها به هنگام جابجایی خود داری کند.

نوار نقاله ناودانی یکی از بهترین نوار نقاله های کشور می باشد. که شما جهت مشاهده یا خرید انواع نوار نقاله های ناودانی با سایز های مختلف می توانید به تولید کنندگان آن مراجعه کنید.

امروزه با استفاده از مدرن‌ترین سیستم‌های هدایت و حمل و نقل، راه‌حل‌های زیادی برای جابجایی و بارگیری انواع محصولات و کالاهای مختلف فراهم شده است. یکی از این سیستم های حمل و نقل نوار های نقاله می باشند که این نوار های نقاله با داشتن قرقره و تسمه آهنی باعث و حمل و نقل آسان و سریع کالاها می شود.

 

 

نوار نقاله ناودانی نوار نقاله ای است که به آن کانوایر هم گفته می شود برای جابجایی و انتقال قطعات و یا محصولات در اغلب صنایع استفاده می شود و به عنوان یکی از روش های کم هزینه و پربازده مورد توجه است. نوار نقاله ناودانی در سیستم حمل معادن، صنایع متالوژی، صنایع غذایی، صنایع بسته بندی و … استفاده می شود.

مراکز فروش نوار نقاله ناودانی زیر قیمت بازار و با کیفیت عالی نمایندگی های رسمی واحدها و مجتمع های سازنده این محصول و وب سایت های فروشگاهی تخصصی عرضه کننده دستگاه های صنعتی هستند. نوارهای نقاله ناودانی در صنایع مختلفی به کار گرفته می شوند و بسیار پر کاربرد می باشند.

بنا به کاربردهای گوناگون نوار نقاله های ناودانی در صنایع سبک و سنگین، این تجهیزات پرکاربرد باید با کیفیت باشد.

مشخصات نوار نقاله ناودانی خوب و مرغوب به این شرح است:

  • نوار نقاله درجه یک باید با مواد اولیه ای کاملا خالص تولید شده باشد و لایه بالایی و زیرین آن از پلاستیک مرغوب باشد و تار و پود مستحکمی داشته باشد.
  • در نوار تسمه های ساده که برای جابجایی مواد یکسان استفاده می شود سطح نوار باید بدون برآمدگی و کاملا صاف و یکنواخت باشد.
  • قدرت کشش بالایی داشته باشند.
  • در برابر ضربه مقاوم باشند.
  • قابلیت حمل کالاهایی با وزن بالا را داشته باشند.