تسمه نقاله توری

تسمه نقاله PU
تسمه نقاله PU
جولای 24, 2022
غلطک نقاله
غلطک نقاله
جولای 24, 2022

تسمه نقاله توری

تسمه نقاله توری فلزی ایده آل برای انتقال نور و درایو مثبت نقاله ها هستند که فضای باز بزرگ، تسمه نقاله توری سیم را به کارآمد ترین تسمه نقاله فلزی برای بسیاری از کاربردها و فرآیندهای مختلف تبدیل می کند. امروزه آخرین الزامات ایمنی مواد غذایی برای تجهیزات پردازش مواد غذایی تسمه نقاله توری تولید می شوند.

این به مشتریان ما تسمه نقاله توری مناسبی برای استفاده در سخت‌ترین برنامه‌های پردازش مواد غذایی را تضمین می‌کند زیرا تسمه نقاله توری برای انتقال نور ایده آل هستند و برای طیف گسترده ای از کاربردهای فعال تماس با مواد غذایی که شامل، خشک کردن، خنک کننده، گرمایش، تخلیه، پوشش و لعاب کاری است که تسمه نقاله توری برای بسیاری از فرآیندهای بیشتر در صنایع مختلف مناسب هستند.

همچنین این تسمه نقاله توری راه حل های انعطاف پذیر و کارآمدی می باشد که تسمه نقاله توری در طیف وسیعی از قطرهای گام و سیم موجود هستند و بنابراین می توانید با حداقل تماس بین محصول و تسمه نقاله، فضای باز را انتخاب کنید که استحکام مورد نیاز خود را فراهم می کند. در واقع تسمه نقاله توری جرم تسمه بسیار کمی دارند و این به معنای کاهش مصرف انرژی در کار با تسمه و کاهش جذب گرما در کاربردهای گرمایشی است که با تسمه نقاله توری که به راحتی تمیز می شوند در هزینه ها صرفه جویی کنید.

موقعیت تسمه نقاله توری با مشبک بزرگ و بدون شکاف پنهان باعث می شود تسمه نقاله توری به راحتی تمیز شوند و این موضوع به شما امکان می دهد هزینه های نگهداری را کاهش دهید. زیرا تسمه نقاله توری بسته به شرایطی که قرار است در آن استفاده شود از آلیاژهای فلزی مختلفی ساخته شده است و می تواند طیف وسیعی از دمای کاری از -50 درجه سانتیگراد تا 1200 درجه سانتیگراد را تحمل کند و یکی از ویژگی های بارز این نوع تسمه نقاله توری، توری بودن آن است که این ویژگی آن را برای فرآیندهایی ایده آل می کند که در آنها قرار گرفتن در معرض آیتم مفید است، مانند خشک کردن یا خنک کردن قرار می دهد.

تسمه نقاله توری همچنین به این شکل عمل می کند که باقیمانده کمتری ایجاد می شود و همچنین کشش کمتری در عملیات شستشوی آن وجود دارد و هزینه های تعمیر و نگهداری نیز کمتر است زیرا زمان کمتری برای تمیز کردن این نوع تسمه نقاله توری نیاز است. ما به عنوان تامین کننده تسمه نقاله توری به شما پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت ها و سفارش محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.