ساخت نوار نقاله آجدار

غلطک نوار نقاله
غلطک نوار نقاله
مارس 22, 2022
تسمه گرد پلی کرد
تسمه گرد پلی کرد
مارس 22, 2022

ساخت نوار نقاله آجدار

نوار نقاله ها را به طور کلی برای انتقال مواد در سیستم حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌دهند. مهمترین قسمت هر نوار نقاله جنس و قابلیت نوار آن است که تعیین می کند چه موادی با چه خصوصیاتی را و تا چه اندازه ای می تواند انتقال دهد. یکی از بهترین و پر استفاده ترین نوع نوار نقاله که در صنایع سنگین و نیمه سنگین هم از آن استفاده می کنند نوار نقاله آجدار است. نوار نقاله آجدار یک نوار نقاله با ساختار لاستیکی است که با استفاده از فرآیند های خاصی سطح لاستیکی را آجدار کرده تا از لغزش مواد مورد انتقال جلوگیری کرده و یک حالت چسبندگی خوب را به وجود آورد. در زمان ساخت نوار نقاله آجدار ابتدا مهمترین عامل ساخت یک نوار نقاله آجدار خوب، انتخاب متریال و مواد اولیه با کیفیت است که در اینجا از مواد پلیمری و پلاستیکی با کیفیت برای ساخت نوار نقاله آجدار استفاده می شود.

ساخت نوار نقاله آجدار به طور کلی یک فرآیند بسیار پیچیده و سری نیست اما انتخاب مواد اولیه خوب و رعایت کردن اصول اولیه در زمان تولید می‌تواند یک نوار نقاله با کیفیت را به وجود آورد. پس از انتخاب متریال های اولیه و مواد اولیه برای ساخت نوار نقاله این مواد را به صورت یکپارچه با هم مخلوط و ذوب کرده و پس از فرآیند های خاصی با قالب گیری آن را به صورت نوار نقاله با ضخامت های مناسب در می آورند. اما مهمترین قسمت ساخت نوار نقاله آجدار، آجدار کردن قسمت های روی نوار نقاله است که این آج ها مهمترین قسمت در ساخت نوار نقاله هستند که به وسیله برش های منظم نوار نقاله لاستیکی به وجود می آید.

استفاده از نوار نقاله های بی کیفیت می تواند در زمان انتقال دچار آسیب شده و آسیب‌های جدی به مواد مورد انتقال شما نیز وارد نماید به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که حتما در خرید نوار نقاله آجدار به کیفیت ساخت و کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت نوار نقاله توجه کرده تا بتوانید یک نوار نقاله آجدار خوش ساخت و خوش کیفیت را خریداری نمایید. می توانید جهت خرید یک نوار نقاله با کیفیت و قیمت مناسب به فروشگاه ایران کانوایر مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را پس از مشورت با کارشناسان های ما خریداری نمایید.