تسمه نقاله ضد اسید

تسمه نقاله EP
تسمه نقاله EP
جولای 6, 2020
قیمت تسمه دینام
قیمت تسمه دینام
جولای 22, 2020

تسمه نقاله ضد اسید

نوع دیگری از تسمه های نقاله تسمه نقاله لاستیکی ضد اسید می باشد. در برخی موارد به صنایع و محیط هایی برخورد می کنیم که در آنجا مواد اسیدی تولید می کنند و یا در اثر تولید مواد مونجر به تولید بخارات اسیدی در هوا می شود . در چنین شرایطی محیط اسیدی می شود و تسمه ها دچار آسیب و خوردگی می شوند و درنتیجه برای جلوگیری از خوردگی تسمه ها و ازبین رفتن آنها از تسمه نقاله ضد اسید استفاده می کنند. تسمه نقاله ضد اسیدد به دلیل موادی که برروی لایه ی روییه آنها بکار گرفته شده است حالت ضد اسیدی به خود می گیرند و درنتیجه از آسیب دیدن و خوردگی آنها جلوگیری می شود.

تسمه نقاله ضد اسید معمولا در کارخانجاتی که با اسید سروکار دارند تسمه نقاله ضد اسید قابل استفاده می باشد معمولا تسمه نقاله ضد اسید که بتواند در محیط اسیدی کار کند از این تسمه نقاله استفاده می کنند تسمه نقاله ضد اسید را در بعاد های مختلف می توانید به ما سفارش دهید .

در کارخانجات و صنایع مختلف به محیط هایی برمی خوریم که بخارات اسیدی و خورنده وجود دارد در این مکان ها تسمه نقاله ضد اسید کاربرد فراوان دارد .جاهایی که مواد اسیدی وخورنده تولید می کنند و یا با مواد خورنده سر و کار دارند برای این منظور که حمل و انتقال مواد در این محیط ها با تسمه نقاله ضد اسید انجام می شود و بایستی از ساز و کار هایی استفاده کرد که در مقابل این مواد مقاومت داشته باشد جهت این کار با توجه به هزینه هایی که کارخانجات انجام می دهند می توان متریال های متنوعی استفاده کرد .