نوار نقاله فرودگاهی

چسب SC4000
چسب SC4000
ژوئن 20, 2021
نوار نقاله دست دوم
نوار نقاله دست دوم
ژوئن 20, 2021

نوار نقاله فرودگاهی

چرخهای تولید شده با طول حداکثر 100 متر و با کیفیت عالی ، قابل اعتماد هستند .

ساختارهای کارآمد نوار نقاله فرودگاهی

درایو کاترپیلار
نگهداری تقریباً صفر
طول تا 100 متر
نویز پایین
سرعت قابل تنظیم
حمل و نقل با ظرفیت بالا
در تنظیمات مختلف موجود است: اشکال O ، U ، P ، T

نوار نقاله فرودگاهی در ترمینال اصلی فرودگاه شبکه بزرگی را تشکیل می دهند. صدها نوار نقاله مختلف با اتصالات وجود دارد. سیستم نوار نقاله فرودگاهی باید همه ی چمدان ها و بار ها را از بین خطوط هوایی مختلف مرتب کرده و به سمت ترمینال مناسب ، بفرستد. پس از اسکن کیف شما ، سیستم نوار نقاله فرودگاهی حرکت آن را ردیابی می کند. در هر زمان ، دقیقاً می داند که کیف شما در سیستم نوار نقاله کجاست. هنگامی که کیف شما به یک محل اتصال می رسد ، دستگاهی به نام هل دهنده اجازه می دهد تا آن عبور کند یا آن را به نوار نقاله دیگر میفرستد .

نوار نقاله فرودگاهی چیست؟

در فرودگاه ها دو نوع سیستم نوار نقاله وجود دارد که یکی از آنها برای جابجایی افراد و دیگری برای حمل بار استفاده می شود. نوار نقاله فرودگاهی که برای جابجایی افراد استفاده می شود ، شبیه پله برقی افقی است ، اگرچه آنها می توانند در شیب های کمی کار کنند. این نوار نقاله ها به طور معمول در فرودگاه های بزرگ نصب می شوند تا حرکت مردم بین پروازهای متصل یا از ترمینال ها به داخل راحت باشد. در اکثر فرودگاه ها از سیستم نوار نقاله گسترده ای برای حمل بار استفاده می شود و در بعضی موارد چمدان پس از بررسی توسط مامور دروازه یا خارج شدن از هواپیما توسط خدمه زمینی ، ارتباط کمی با انسان دارد یا هیچگونه ارتباطی ندارد. در این نوع نوار نقاله فرودگاهی می توان از سیستم کمربند ، صفحات فلزی خرد شده و حتی غلتک های چرخدار برای حمل بار استفاده کرد.

یکی از دو نوع سیستم نوار نقاله فرودگاهی معمولاً برای کمک به حرکت سریع مردم به کار می رود. از این نوار نقاله ها به عنوان پله برقی افقی ، راهروهای متحرک و سایر نام های مشابه یاد شده است. آنها معمولاً در فواصل متوسط ​​تا طولانی مورد استفاده قرار می گیرند ، در خطوط مستقیم حرکت می کنند و در برخی مواقع در هنگام سوار یا پیاده شدن وقفه هایی دارند. در بین این وقفه ها ، پیاده روهای متحرک به عنوان یک اقدام احتیاطی معمولاً دارای نرده هستند.

نوع اصلی دیگر سیستم نوار نقاله فرودگاه برای حمل بار و بار در اطراف فرودگاه استفاده می شود. این نوار نقاله ها تقریباً همیشه در قسمت های ورود و تحویل بار یافت می شوند ، هر چند هر فرودگاه از تنظیمات خاص خود استفاده می کند. در برخی موارد ، سیستم نوار نقاله مکانیکی به راحتی چمدان و بار را به وسایل نقلیه موتوری تحویل می دهد که سپس برای جابجایی وسایل در اطراف فرودگاه استفاده می شود. سایر فرودگاه ها دارای سیستم نوار نقاله پیچیده تری هستند و در بعضی موارد چمدان در کل مرکز بدون هیچ گونه مداخله انسانی حرکت می کند.

در سیستم های نوار نقاله فرودگاهی می توان از انواع مختلف تسمه ، از جمله ورق های لاستیکی و صفحات فلزی استفاده کرد. نوار نقاله فرودگاهی معمولاً دارای جهت افقی هستند ، اگرچه برای آنها نیز امکان دارد تغییرات در ارتفاع را حساب کنند. نوار نقاله فرودگاهی چمدان همچنین می تواند از چندین روش مختلف برای اتصال یک مسیر به مسیر دیگر استفاده کند ، از جمله اتصالات 90 و 45 درجه. روش دیگر پیوستن دو نوار نقاله فرودگاهی به هم منحنی قدرت است که نوعی سیستم تسمه منحنی است که می تواند تغییرات جهت گیری 15 تا 20 درجه را در خود جای دهد.