نوار نقاله متحرک

نوار نقاله ناودانی
نوار نقاله ناودانی
فوریه 23, 2020
قیمت نوار نقاله
قیمت نوار نقاله
مارس 11, 2020

نوار نقاله متحرک

نوار نقاله متحرک یکی از تجهیزات مورد استفاده در کارخانجات می‌باشد که می توان آن را به صورت عمده و یا خرده از تولید کنندگان و فروشندگان تهیه نمود.
پخش نوار نقاله متحرک به وسیله بسیاری از کشورهای حهان به صورت های مختلف انجام می شود.
با توجه به اینکه ایران از بهترین تولید کنندگان نوار نقاله در جهان می باشد، می توان گفت که صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز به صورت گسترده انجام می پذیرد.

قیمت نوار نقاله متحرک

نوار نقاله متحرک با توجه به کیفیت و کارایی آنها دارای انواع مختلفی می باشند .
هر نوع از نوار نقاله ها نیز با قیمت های متفاوت از هم قیمت گذاری می شوند که قیمت هر نوار نقاله بستگی به کیفیت و کارایی آن دارد.
اکثر مشتریان امروزه اولین ملاک خود را برای خرید نوار نقاله متحرک، قیمت قرار داده اند که این امر بسیار اشتباه بوده و علاوه براینکه سودی ندارد، باعث ضرر خریدار می شود.
پس در نتیجه خریداران باید اولین ملاک خود را برای خرید نوار نقاله متحرک، کیفیت آن قرار دهند. برای خرید نوارنقاله متحرک و ثابت در ابعاد مورد نظر خود با شماره داخل سایت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید .

 

کاربرد های نوار نقاله متحرک

  • در صنایع سیمان سازی
  • در معادن
  • در صنایع فولاد سازی
  • در صنایع غذایی

به علت بالا بودن مقاومت و دوام این نوار ها آن ها را در صنایع معادن مورد استفاده قرار می دهند و در ضمن بسیاری از کارخانه ها می توانند این نوار های مورد نیاز خود را بطور عمده تهیه کنند.
نوار های نقاله ای متحرک توسط بسیاری از کشورهای سر تا سر جهان پخش می شود. ایران، یکی از بهترین کشور های تولید کننده نوار نقاله ای می باشد و به همین علت می تواند یکی از بهترین صادر کننده های این محصول به حساب بیاید.

فروش نوارنقاله متحرک در ابعاد مختلف

نوارنقاله متحرک بیشتر برای بارگیری و انتقال مواد به داخل ماشین استفاده می شود. و یا در مکان هایی که لازم است نوارنقاله در فاصله های متفاوتی قرار بگیرد و بار را جابه جا کند. نوارنقاله های متحرک دارای امکاناتی برای چرخش نوارنقاله، تنظیم ارتفاع و تغییر سرعت با توجه نوع محصول می باشد.
با توجه به نوع محصولی که قرار است توسط کانوایر جابه جا شود، نوع نوار لاستیکی و نوع موتور و اسکلت نوارنقاله متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای انتقال و جابه جایی کالاهای سبک وزن که امکان لیز خوردن وجود دارد مانند کارتون و کیسه از نوارهای آجدار استفاده می شود.