خرید تسمه تردمیل

قیمت تسمه تردمیل
قیمت تسمه تردمیل
نوامبر 24, 2020
فروش تسمه تردمیل
فروش تسمه تردمیل
دسامبر 4, 2020

خرید تسمه تردمیل

تسمه تردمیل به عنوان بخش اصلی دستگاه هوازی تردمیل می باشد. کاربری که از دستگاه تردمیل استفاده می کند، به طور مستقیم بر روی نوار نقاله تردمیل یا همان تسمه می دود و راه می رود. به همین دلیل ممکن است پس از گذشت مدت زمان کوتاهی تسمه دچار استهلاک شود و در نتیجۀ آن نیاز به خرید تسمه تردمیل اورجینال باشد. قابل ذکر است که هر چه ضخامت تسمه تردمیل بیشتر باشد، دوام و ماندگاری تسمه بیشتر خواهد بود. برای خرید تسمه تردمیل به سایت مراجعه کنید.

خرید تسمه تردمیل به صورت آنلاین

یکی از مهمترین راه هایی که امروزه بسیاری از توزیع کننده های تسمه تردمیل در بازار فعالیت نموده و سفارشات زیادی را تامین می کنند، سایتهای اینترنتی است. به این ترتیب می توانند مشتریان خود را در شهرهای مختلف ایران تامین نیاز نموده و بهترین تولیدات را به آنها ارائه دهند. دسترسی به سایتهای اینترنتی آسان بوده و مشتریانی که سعی در خرید تسمه تردمیل داشته، از این راه ها بهتر اقدام می کنند.

خرید تسمه تردمیل و فروش انواع آن

تسمه بر مبنای ضخامت ، جنس ، و سایز دسته بندی می شود .در تردمیل های خانگی بیشتر از ضخامت ۱/۸ میلیمتر تا ۱/۴ میلیمتر استفاده می شود که ضخامت ۱/۶ و ۱/۸ میلیمتر بهترین گزینه برای تردمیل خانگی می باشد .

به دلیل نوع استفاده از تسمه تردمیل رو و پشت تسمه باید از کیفیت جنس و طراحی مناسب برخوردار باشد .اگر قصد خرید تسمه تردمیل را دارید، خوب است که سری به فروشگاه های معتبر بزنید. البته نمایندگی شرکت های تولیدی هم مرجع خوبی می باشند. تسمه های تردمیل بر اساس نوع دستگاه تردمیل و قدرت موتور و گشتاور آن ضخامتهای مختلفی تقسیم بندی می شوند، خرید تسمه تردمیل با ضخامت بالا و وزن زیاد برای دستگاه هایی که موتور ضعیفی دارند باعث فشار و در نهایت آسیب رسیدن به موتور و برد دستگاه میشود .

تنظیم تسمه تردمیل

تنظیم کردن تسمه تردمیل یکی از نکات مهم در استفاده از این دستگاه است و باید دارای سفتی باشد تا هنگام دویدن، تغادل کاربر حفظ شود. استفاده از ابزار مناسب، اولین گام برای تنظیم تسمه تردمیل می باشد که هنگام خرید دستگاه تردمیل، یک عدد آچار آلن همراه با پکیج دستگاه توسط فروشنده به شما داده می شود. برای اطمینان از تنظیم نبودن تسمه ، تردمیل را روشن نموده و روی سرعت آهسته قرار دهید تا ببینید تسمه دارای لغزندگی هست یا خیر. همچنین میتوانید با دقت بر شیارها و برآمدگی های موجود در تسمه این مشکل را بررسی نمایید. علاوه بر این باید بر زیر تسمه نیز نگاهی بیاندازید، در صورتی که تسمه در مرکز عرشه قرار گرفته باشد باید شکاف در سر تا سر آن مشاهده شود