فروش تسمه

تسمه تایم خودرو
تسمه تایم خودرو
جولای 21, 2023
نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP
نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP
آگوست 22, 2023

فروش تسمه

تسمه نقاله یک ابزار مهم و ضروری در بخش حمل و نقل مواد است که دارای نوارهای متحرک پیوسته ای است و برای حمل مواد مختلف از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود و این تسمه ها عموماً از لاستیک، پی وی سی، اورتان، نئوپرن، نایلون، نیتریل، پلی استر، چرم و غیره ساخته می شوند به طوری که تسمه نقاله صنعتی از چندین لایه مواد تشکیل شده است. اکثر تسمه های حمل و نقل مواد از دو لایه تشکیل شده اندکه لایه زیرین به نام لاشه شناخته می شود و استحکام و شکل خطی را ارائه می دهد و از پلی استر، نایلون و پنبه تشکیل شده است. لایه بالایی به عنوان پوشش شناخته می شود که انواع مختلفی از ترکیبات لاستیکی یا پلاستیکی برای ساخت پوشش استفاده می شود.

انواع تسمه های نوار نقاله

– تسمه های نوار نقاله ساده برای خطوط صاف
– تسمه های نوار نقاله آجدار برای خطوط شیب دار
– تسمه های نوار نقاله سایدوال برای خطوط شیب دار
– صنایع سبک و سنگین
– وی شکل ( V )
– آجدار ( گریپ)
– منجید دار
– پی وی سی ( PVC )
– پی وی جی ( PVG )
– پلی یورتان

هنگام فروش تسمه های نقاله ضروری است که تا حد امکان اطلاعاتی را جمع آوری کنید از جمله اینکه طرح فیزیکی تسمه نقاله می تواند در قیمت فروش آن تاثیر گذار باشد همچنین دمای محصولات، سهولت فرآیند بازرسی یا هر عوامل دیگری را بایستی هنگام فروش تسمه نقاله در نظر گرفت. تسمه های نقاله مزایای زیادی در انتقال مواد یا محصول از یک نقطه به نقطه دیگر به ما می دهد بنابراین تسمه نقاله رایج ترین نوع نوار نقاله مورد استفاده برای فرآیندهای تولید است اما قبل از انتخاب بهترین تسمه نقاله برای فروش، بایستی مواردی را در نظر گرفت

– مواد تسمه نقاله : مواد تسمه نقاله که معمولا در اکثر صنایع استفاده می شود PVC و پلی اورتان (PU) می باشد که نوع انتخاب مواد بر اساس نیازهای صنایع است و نوع مواد در تعیین فروش و قیمت آن تاثیر گذار است. به این دلیل که برخی از صنایع تقاضای تسمه ضخیم تری دارند تا تسمه دوام بیشتر و عمر طولانی تری داشته باشد در ضمن انتخاب ضخامت تسمه نقاله بر اساس کاربرد و طراحی نوار نقاله در نظر گرفته می شود که قیمت فروش آن را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر مواد شما همچنین می توانید ویژگی های فیزیکی آن و همچنین قابلیت های اصلاح آن را در صورت نیاز به مواد صنعت خود در نظر بگیرید که در این صورت، حتماً کارایی تسمه نقاله را در قیمت فروش در نظر بگیرید.

– رنگ تسمه نقاله : رنگ فقط یک انتخاب زیبایی شناختی نیست بلکه بر تضمین کیفیت و فرآیندهای بازرسی شما تأثیر می گذارد. مهم نیست که چگونه خط خود را پیکربندی کرده اید توصیه ما این است که رنگی را انتخاب کنید که در محصولات شما وجود نداشته باشد. به عنوان مثال، رنگ سفید برای پردازش مواد غذایی و کاربردهای صنعتی عالی است چرا که کنتراست به دست آمده به شما کمک می کند تا هرگونه مواد باقیمانده را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید بنابراین انتخاب رنگ مناسب با توجه به نیاز صنایع مختلف، معیاری مناسب برای قیمت فروش تسمه نقاله است.

– سطح تسمه نقاله : سطح تسمه نقاله می تواند لغزنده، بافت یا روغنی باشد که این ویژگی های سطح می تواند بر عملکرد نوار نقاله و در نتیجه میزان فروش در صنایع مختلف و قیمت آن تأثیر بگذارد. در اینجا چند نمونه از نحوه اعمال آنها آورده شده است:

تسمه های بافت دار برای انتقال محصولات بر روی نوار نقاله شیب دار سازگار هستند و از آنجایی که سطح تسمه بافت دارد، می تواند اصطکاک را به اندازه کافی نگه دارد یا افزایش دهد تا محصول در طول فرآیندهای انتقال از بین نرود بنابراین برای یک نوار نقاله با شیب زیاد، بهتر است از یک تسمه بسته شده استفاده کنید که این مورد می تواند در میزان فروش و قیمت آن تاثیر گذار باشد.

– ابعاد تسمه نقاله : دو نکته مهم که فروشنده باید در هنگام فروش تسمه نقاله به آن توجه کند، طول و عرض تسمه است چرا که مراقبت از ابعاد دقیق تسمه، نه تنها بهترین انتخاب تسمه را تضمین می کند، بلکه به خریدار این امکان را می دهد تا بهترین استفاده را از تسمه نقاله داشته باشد.

– مشخصات محصول : مشخصاتی مانند وزن و اندازه تسمه نقاله یک جنبه مهم در قیمت فروش را تشکیل می دهد، زیرا این عوامل مقدار تولید را در یک واحد تعیین می کنند زیرا وزن تسمه نقاله شما باید با وزن محصول هماهنگ باشد، به این دلیل که مواد سنگین می توانند تسمه را خم کنند یا بپیچند.

– میزان تولید : میزان تولید واحد صنعتی به شما در تعیین تسمه نقاله مناسب برای راه اندازی صنعتی کمک زیادی می کند و این مورد به شما کمک می کند تا بهترین تسمه نقاله را با سرعت مناسب و البته با قیمت فروش مقرون به صرفه انتخاب کنید تا نیازهای تولید دستگاه صنعتی خود را برآورده کنید.

– مواد محصول : قبل از انتخاب تسمه نقاله برای فروش، مطمئن شوید که قطعات مورد استفاده در ساخت آن به راحتی در بازار موجود است زیرا این امر باعث می شود تا در صورت آسیب دیدن قطعات تسمه نقاله به موقع تعویض شوند.

عرضه تسمه نقاله سفارشی با قیمت فروش مقرون به صرفه در مجموعه ما :

گاهی اوقات راه حلی وجود ندارد که شما بتوانید تسمه مورد نظر خود را پیدا کنید در این موارد، شما می خواهید با یک تامین کننده تسمه نقاله کار کنید که بتواند تسمه شما را سفارشی بسازد. مجموعه ما دارای گستره وسیعی از ساخت‌ های سفارشی موجود برای محصولات تسمه های نقاله بسیار خاص با قیمت فروش مقرون به صرفه است بنابراین مهم نیست که به چه چیزی نیاز دارید، اگر می توانید آن را تصور کنید، ما می توانیم آن را به شما تحویل دهیم.

مجموعه ما دارای طیف گسترده ای از انواع تسمه های نقاله با ویژگی های متمایز است و شما می توانید بالاترین کیفیت تسمه های نقاله را از ما بخواهید به طوری که می تواند به طرز باورنکردنی ماندگاری داشته باشد و می توانند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند. اکثر آنها از لاستیک یا پلیمر مصنوعی ساخته شده اند که برای دوام بسیار عالی هستند و دارای قیمت فروش مقرون به صرفه ای هستند.

شما می توانید از میان مجموعه گسترده ای از تسمه های نقاله مجموعه ما، قیمت های فروش عالی را انتخاب کنید در این صورت بایستی برای انتخاب درست فاکتورهایی مانند ابعاد تسمه، نوع مواد تسمه، رنگ تسمه و نوع مقطع مورد استفاده را در نظر بگیرید. این محصولات تسمه نقاله های ما برای فروش در طرح های اصلی و متناسب با سلیقه ها و بودجه های مختلف عرضه می شوند و آنها در صورت استفاده مناسب کارایی بهتر و عمر طولانی تری ارائه می دهند چرا که انتخاب محصول مناسب بر اساس طراحی و مشخصات آن نقش مهمی در قیمت فروش آن دارد.

بنابراین از سایت ما دیدن کنید و از بین طیف گسترده ای از محصولات تسمه های نقاله، بهترین را انتخاب کنید زیرا ما با ارائه پلتفرم آنلاین گزینه های گسترده ای برای تسمه نقاله با در نظر گرفتن قیمت فروش مقرون به صرفه برای مصرف کننده ارائه می دهیم تا سلیقه ها و بودجه های مختلف را برآورده کنیم.

در این مجموعه ما مشتاق ارائه بزرگترین مجموعه محصولات کمربندی در بازار فروش انواع تسمه های نقاله هستیم بنابراین فرقی نمی‌کند در زمینه جابجایی مواد، اتوماسیون صنعتی یا فرآوری مواد غذایی فعالیت می‌کنید، می‌توانید روی ما حساب کنید تا به شما کمک کنیم دقیقاً محصولاتی را که شما و عملیات شما به آن نیاز دارید را با قیمت فروش مناسب پیدا کنید بنابراین، اگر قصد تعویض، ارتقا یا تعویض تسمه نقاله خود را دارید و یا در مورد قیمت فروش سوالی دارید امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم.