نوار نقاله سیار

نوار نقاله استیل
نوار نقاله استیل
مارس 17, 2020
طراحی نوار نقاله آجدار
طراحی نوار نقاله آجدار
آوریل 16, 2020

نوار نقاله سیار

نوار نقاله سیار یکی از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی بوده، که استفاده از نوار نقاله سیار در صنعت می تواند سرعت کارهایی مانند خالی کردن محصولات از درون کامیون های بزرگ، که می تواند نیاز به تعداد زیادی کارگر داشته را با تعداد بسیار کمتری کارگر و همچنین با سرعت بسیار بهتری این نوع کارها را انجام داده، تا از این طریق در زمان و هزینه های شرکت ها و کارگاه های صنعتی صرفه جویی شود.

نوار نقاله سیار را معمولا باید طوری طراحی نمایند، که بتوان شیب آنها را به میزان دلخواه تنظیم نموده، تا بتوان از نوار نقاله سیار استفاده های بسیار زیادی را انجام داد.نوار نقاله سیار را معمولا در اغلب شرکت های تولید کننده، مانند شرکت های مختلفی که در زمینه تولید انواع مواد غذایی فعالیت داشته، مورد استفاده قرار می دهند. نوار نقاله سیار را را معمولا با روش های متعددی به فروش رسانده، زیرا نیاز به نوار نقاله سیار در بازار بسیار زیاد بوده، و معمولا آنها را در فروشگاه های اینترنتی نیز مانند سایر فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسانند.

شرکت پخش نوار نقاله سیار با قابلیت جا به جایی و تنظیم سرعت امروزه به روش های حضوری و غیر حضوری مشغول به فعالیت هستند و فروش انواع این محصول را بر عهده دارند. قیمت نوار نقاله سیار در سال های اخیر با افزایش روبرو بوده است .

قیمت نوار نقاله سیار

قیمت نوار نقاله سیار درانواع مختلف در بازار تهرا با توجه به آیتم هایی چون برند تولید کننده، کیفیت متریال مورد استفاده در تولید، کیفیت بسته بندی، ابعاد، کارایی و میزان مقاومت در برابر عوامل مختلف چون وزن محصولات و ابزارآلات صنعتی تعیین می گردد. قیمت خرید نوار نقاله متناسب با برند و کیفیت تعیین می شود. با توجه به نوسانات بازارهای جهانی، قیمت این محصول با افزایش همراه بوده است.

 

 

نوار نقاله سیار مواد غذایی با قیمت ارزان را مراکز فروشگاهی معتبری که به صورت مستقیم از کارخانجات تولید مبدا محصولات خود را تهیه می کنند، ارائه می دهند. این مراکز با خرید مستقیم از شرکت های تولیدی مرکزی و اصلی، موجب می گردند که در فرآیند خرید و فروش انواع تجهیزات صنعتی و کارخانه ای، واسطه های متعدد به صورت کامل حذف شوند و به این ترتیب شرایطی فراهم می گردد که مصرف کنندگان جزئی و عمده امکان خرید محصولاتی با کیفیت را داشته باشند.

نوار نقاله سیار درجه یک

نوار نقاله سیار درجه یک عمدتا مجهز به چرخ هایی هستند که در قالب بادی و چدنی تولید شده و قابلیت استفاده را دارند.
از طرف دیگر تنظیم ارتفاع در این مدل از دستگاه نیز غالبا با شکل برقی انجام می گیرد که به افزایش سرعت در کار نیز کمک می نماید.

مشخصات نوار نقاله سیار درجه یک :

امکان تنظیم ارتفاع به صورت دستی
قابلیت تنظیم سرعت نوار به صورت دلخواه
امکان تنظیم ارتفاع به صورت سیستم هیدرولیکی
مجهز به جک هیدرولیکی
مجهز به چشمی لیزری برای شمارش دقیق تر