تسمه نقاله فلزی

نوار نقاله توری سیمی
نوار نقاله توری سیمی
ژوئن 12, 2020
نوار نقاله ثابت
نوار نقاله ثابت
ژوئن 21, 2020

تسمه نقاله فلزی

تسمه نقاله فلزی، حاصل بافت سیمهای مفتولی می باشد که هر ردیف از بافت بوسیله ستونهایی داخل یکدیگر قفل می شوند و تسمه ای با طول و عرض دلخواه را می سازند، جنس توری تسمه نقاله فلزی بسته به شرایط می تواند از جنس آهن سیاه، گالوانیزه، استیل 304، استیل 310، استیل 316 و … باشد. دیگر ویژگی حائز اهمیت توری نقاله فلزی، مش یا همان سایز چشمی توری میباشد که غالباً به سایز محصولاتی که توری آن را حمل میکند، بستگی دارد. مش یا چشمی توری درواقع عرض و طول شبکه هایی است از بافت توری حاصل میشود. عرض و طول این توریها سفارشی بوده و محدودیتی ندارند.

توری تسمه نقاله فلزی بافت تسمه ای از تسمه فلزی برش خورده از ورق با ضخامت و عرض های مختلف استفاده میشود، اسن تسمه ها بوسیله پرس خم داده میشوند و هر رج تسمه نقاله را تشکیل میدهند که هر کدام از رجها بوسیله رد کردن میلگرد و مهره در رج بعدی قفل میشود. این نوع بافت توری قیمت بالاتر و مقاومت و تحمل وزن بیشتری نسبت به دیگر انواع آن دارد.

تمامی توری تسمه نقاله فلزی قابل نصب بر روی غلطک های فلزی مسطح میباشند (همانند دیگر تسمه های نقاله) به این معنا که لزوماً نیازی به استفاده چرخ دنده برای به حرکت درآوردن توری نقاله فلزی نیست، اما امکان نصب زنجیر در دوطرف آنها وجود دارد که در این حالت غلطک ثابت محرّک ابتدای خط حذف شده و جهت انتقال قدرت موتور به توری نقاله زنجیردار از شافت و چرخ دنده های همگام با زنجیر نصب شده استفاده میگردد. طبیعی است که زنجیر های نصب شده در طرفین توری تسمه نقاله فلزی ، درگیری حرکتی بهتری را ایجاد میکنند و مانع از سر خوردن یا حرکت توری به چپ و راست میشوند.

تسمه نقاله فلزی حاصل بافت سیم های مفتولی میباشند که با اتصال آن به همدیگر طول و عرض های مختلف تولید میشود
توری تسمه نقاله فلزی طبق سفارش مشتری با ابعاد و مش های متناسب با سفارش مصرف کننده تولید میشود.
جنس تسمه نقاله فلزی میتواند از جنس آهن( st37 )، استیل و یا گالوانیزه باشد،که هر کدام شرایط دمایی مخصوص به خود را داشته و مورد استفاده قرار می گیرد .

مرکز فروش تسمه نقاله فلزی با قیمت ارزان

مهم ترین مراکز فروش تسمه نقاله فلزی با قیمت ارزان مراکز فروشگاهی معتبری هستند که به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی مبدا محصولات خود را تهیه می کنند.

این مراکز با خرید مستقیم از شرکت های تولیدی مرکزی و اصلی، موجب می گردند که در فرآیند خرید و فروش انواع تجهیزات صنعتی و کارخانه ای، واسطه های متعدد به صورت کامل حذف شوند و به این ترتیب شرایطی فراهم می گردد که مصرف کنندگان جزئی و عمده امکان خرید محصولاتی با کیفیت را داشته باشند.

خرید عمده علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه های متعدد، صرفه اقتصادی از نظر قیمت تمام شده محصول را داراست. اگر خریدار عمده و جزئی هستید برای خریدی مطمئن، خرید از مراکز و نمایندگی های مجاز را تجربه کنید. در خریدهای جزئی نیز بهتر است از مراکز عرضه مستقیم اقدام به خرید نمایید.

فروش فوری و عمده تسمه نقاله فلزی

سایت های فروش فوری و عمده تسمه نقاله فلزی در سراسر کشور تحت نظر وزارت صنعت و معدن و سازمان تجارت الکترونیک در حال فعالیت می باشند. خرید از این مراکز آنلاین دارای فاکتورهای مثبت ذیل است:

فروشگاه های اینترنتی تنوع بالایی از محصولات را ارائه می کنند و به این ترتیب دست خریدار برای انتخاب محصولات مختلف باز است.
این فروشگاه ها امکان ارسال رایگان محصولات را برای بعضی از شهرها و استانهای کشور فراهم آورده اند.
فروشگاه های آنلاین دارای کارشناسان مجرب فروشگاهی هستند که به صورت آنلاین و تلفنی مشغول خدمات‌رسانی به مصرف کنندگان و خریداران هستند. اگر در طی فرایند خرید انواع محصولات دچار تردید شده و درباره کیفیت انواع تولیدات اطلاعات لازم را ندارید می توانید از طریق این کارشناسان کسب اطلاع نمایید و با توجه به دانش دریافتی خود محصول مورد نظر را خرید کنید.
یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت فروشگاه های اینترنتی این است که کیفیت محصولات خود را تضمین می نماید و همچنین دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش هستند.
همچنین این فروشگاه ها امکانی فراهم آوردند که خریداران بتواند تصاویر محصولات ارائه شده را مشاهده کنند.