نوار نقاله صنایع

فروش نوار نقاله
فروش تسمه نوار نقاله
فوریه 18, 2023
تسمه تایم خودرو
تسمه تایم خودرو
جولای 21, 2023

نوار نقاله صنایع

نوار نقاله صنایع برای انتقال طیف گسترده ای از مواد و محصولات در حرکت افقی یا شیب دار برای مسافت کوتاه یا طولانی مورد کاربردهای زیادی است و این نوار نقاله ها بادوام و قابل اعتماد، سریع و کارآمد و مقرون به صرفه برای منتقل کردن، حمل و نقل حجم عمده مواد هستند. شرکت ما به عنوان یک تولید کننده پیشرو در تولید سیستم های نوار نقاله صنایع استاندارد و سفارشی برای سایر کاربردهای صنعتی در خاورمیانه است که قابل اعتماد بودن، طراحی بهینه و حداقل سرویس از ویژگی های برجسته محصولات ما است.

نوار نقاله صنایع تولید ما، در طرح های تک کانال یا چند کانال برای کاربردهای سبک، متوسط تا سنگین و با محدوده عرض کمربند 400 میلی متر تا 1600 میلی متر، طول تا 1 کیلومتر موجود است و ظرفیت نوار نقاله صنایع تا 4000 TPH و شیب 0 تا 30 درجه برای تسمه های تقویت شده با فولاد می باشد.

در کنار نوار نقاله صنایع، ما طیف وسیعی از لوازم یدکی و ابزار ایمنی را موجود داریم که شامل تسمه پارچه ای ساده یا شورون، وتر استیل، راه راه است و زنجیر غلتکی گرانشی یا رانده، درگ، سطل، پیچ و پنوماتیک را نیز شامل می شود. نوار نقاله صنایع تولید ما، با استانداردهای اصلی بین المللی تولید مطابقت دارد و عضو انجمن تولید کنندگان تجهیزات نوار نقاله است.

کاربردهای نوار نقاله صنایع نیز شامل، حمل و نقل سنگ معدن، کارخانه های سیمان، صنایع فرآیندی، سنگ شکن ها و معادن، کودها، بچینگ پلانت، بازیافت و بسته بندی است زیرا سیستم نوار نقاله مخصوص صنایع به طور سیستماتیک مواد را حمل و حمل می کند و معمولاً در یک محیط صنعتی یا کنترل شده است که در واقع نوار نقاله ها با دارا بودن همه این ویژگی های فنی در کنار عملکرد بهینه تسمه عرضه می شوند.

تسمه نوار نقاله صنایع، برای کاربرد های حیاتی دستگاه و همچنین صرفه جویی در انرژی است که با استفاده از دو قرقره موتوردار که روی یک ماده مقاوم به شکل حلقه قرار می گیرد، کار می کند.

هنگامی که موتورهای موجود در قرقره ها با سرعت یکسانی کار می کنند و در یک جهت می چرخند، تسمه نوار نقاله صنایع بین این دو حرکت می کند. اگر اجسام به خصوص سنگین یا حجیم هستند یا اگر تسمه نقاله آنها را برای مسافت طولانی یا مدت طولانی حمل می کند، ممکن است غلتک ها برای پشتیبانی در کناره های تسمه نقاله قرار داده شوند.

البته این در حالی است که انواع مختلفی از سیستم های نوار نقاله صنایع وجود دارد، همه به یک هدف از حمل و نقل مواد خدمت می کنند. برخی از محصولات ممکن است به سیستمی بدون تسمه نیاز داشته باشند که فقط از غلتک یا چرخ برای حرکت انعطاف پذیر استفاده می کند. با این حال، بسیاری از سیستم‌های نقاله برای حمل کارآمد مواد و محصولات به یک قاب با تسمه و غلتک‌های پشتیبانی احتمالی متکی هستند.

نوار نقاله صنایع معمولاً مسئولیت منتقل کردن کالا ها را از یک نقطه به نقطه دیگر با استفاده از کمترین انرژی دارد و در برخی از صنایع، نوار نقاله محصولات را از طریق خط تولید یا بسته بندی می آورد و دوباره خارج می کند و نوار نقاله صنایع معمولاً به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شود.

نوار نقاله صنایع سبک وزن برای برآوردن نیازهای مختلف حمل و نقل مواد در صنایع مختلف طراحی شده است و یک سیستم نوار نقاله سبک برای صنایع چهار نوع اصلی تسمه شامل پلاستیک جامد، غیر بافته شده، روکش ترموپلاستیک و لاستیک سبک دارد. صنایع برتری که از نوار نقاله سبک استفاده می کنند عبارتند از فرآوری مواد غذایی، جابجایی بسته ها، صنایع دارویی و کالاهای کاغذی. نوار نقاله صنایع تولید ما نگهداری و سرویس آسانی دارد و خدمات و قطعات آن کم هزینه و مقرون به صرفه است.

نوار نقاله صنایع نوع سنگین نیز برای سخت ترین کاربردها استفاده می شود و همچنین این نوع دستگاه ها با تسمه هایی از جنس بسیار مقاوم می توانند کالا های سنگین را جا به جا کنند و نا گفته نماند که تسمه مخصوص این دستگاه این امکان را دارد تا در برابر درجه حرارت بالا نیز مقاومت کند. همچنین صنایع برتری که از نوار نقاله سنگین استفاده می کنند شامل معدن، تولیدات سنگین، زباله و بازیافت و پردازش مواد غذایی در دمای بالا است.

نوار نقاله صنایع نوع سبک و سنگین دارای طیف وسیعی از کاربردها در تنظیمات و صنایع مختلف هستند و چه به تسمه‌های سبک یا سنگین نیاز داشته باشید، سیستم‌ های تسمه نقاله از نظر توانایی تأثیر گذاری بر راندمان، بهره‌وری و نیروی کار قابل توجه هستند و مزایای زیادی مانند حمل و نقل سریع و مطمئن مقدار زیادی از مواد، کاهش نیروی کار، افزایش بهره وری و کارایی زمان، محافظت از کارگران را از هرگونه آسیب ناشی از حمل بارهای سنگین، از آسیب در امان نگه داشتن محصول هنگام حمل و نقل و انتقال آسان یک محصول به مسیر دیگر دارد.