نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP

فروش تسمه
فروش تسمه
جولای 21, 2023
تسمه شیاری انتقال نیرو
سپتامبر 22, 2023

نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP

EP یک نوع از پارچه پلی استر منجید دار است که شامل استفاده از پلی استر در سمت طول یا همان تار پارچه و پلی آمید برای عرض پارچه یا همان پود است به طوری که لایه های پارچه EP برای چسبندگی و تحمل بار بین روکش های لاستیکی تار و پود قرار می گیرند .

ترکیبات پوشش پایین و بالا برای حداکثر محافظت از نوار نقاله لاستیکی اضافه می شود. نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP می تواند طیف وسیعی از کاربردها را برای جابجایی مواد فله مناسب کند همچنین نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP دارای چندین نوع پوشش لایه متنوع از موادEP است به طوری که دارای تنوع 2 لایه تا 8 لایه است که ضخامت های مختلفی دارد.

این لایه ها هنگام برش نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP مشخص می شود به علاوه نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP معمولاً برای حمل سنگ خرد شده، سنگ آهک، زغال سنگ، سنگ آهن، ماسه، سیمان، خرده چوب، سنگدانه و غیره مناسب است. به طور کلی، ما انواع منحصر به ‌فردی از پوشش‌های نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP را ارائه کرده‌ایم که در کاربردهای مربوطه خود مزیت و برتری دارند.

مزیت نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP

– نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP به طور گسترده در صنعت حمل و نقل مواد فله استفاده می شود همچنین ساختار نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP به طور جامع توسط یک پلی استر چند لایه، یعنی EP یا پلی استر در جهت تار و پلی استرامین در جهت پود طبق روش های علمی پردازش می شود که این به طور علمی با لاستیک مقاوم در برابر سایش با استحکام بالا و استحکام بالا توسعه یافته است.

– نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP دارای ویژگی های بسیاری مانند کشش خوب، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر پارگی است که می تواند نیازهای حمل و نقل در محیط های پیچیده مختلف را برآورده کند همچنین نوار نقاله های معمولی دارای طول بار ثابت کوچک هستند.

در حالی که استفاده از نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP دارای عملکرد ازدیاد بار طولی ثابت است که بهتر از سایر مشخصات رایج تسمه نقاله است که این مزیت می تواند تا حد زیادی عملیات حمل و نقل دستی را کاهش دهد و در کاهش هزینه کلی تجهیزات برای حمل و نقل مواد از راه دور بسیار سودمند است.

– نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP مقاومت زیادی در برابر رطوبت و آب دارد بنابراین هنگامی که از آن در یک محیط مرطوب و سرد استفاده می شود، چسبندگی لاستیک به هیچ وجه تحت تأثیر عوامل محیطی قرار نمی گیرد همچنان دارای طول عمر بالایی است.

– مقاومت اسیدی، مقاومت قلیایی و مقاومت در برابر حرارت نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP عالی است همچنین از دیدگاه استفاده در بلند مدت، انتخاب نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP مقرون به صرفه تر است.

– نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP دارای چند لایه است همچنین وزن سبک و انعطاف پذیری قوی در هنگام حمل و نقل مواد دارد.

– نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP به دلیل استفاده از چندین لایه پوششی در ترکیب خود، از استحکام کششی بالایی برخوردار است.

– نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP به لطف استفاده چندین لایه در ترکیب خود، قدرت چسبندگی زیادی بین لایه‌های نوار نقاله دارد.

کاربرد نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP

نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP به طور گسترده توسط صنایع معدنی و فرآوری برای حمل و نقل مواد فله یا کلوخه مانند معدن، سنگ معدن، کک، سنگدانه ها، محصولات زراعی، شن و ماسه، کلینکر، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی و غیره استفاده می شود.

لایه های پارچه نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP برای چسبندگی و تحمل بار بین روکش های لاستیکی قرار می گیرند همچنین نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP متشکل از دو تا شش لایه پارچه ای EP است به طوری که نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP دارای مزایای زیادی است از جمله

– کشیدگی طولی پایین تر
– مقاومت کامل در برابر رطوبت و پوسیدگی
– انعطاف پذیری خوب و عالی
– طول برداشتن کوتاه
– مناسب برای حمل و نقل در فواصل میانی و طولانی بار در سرعت بالاتر

اجزای ساخت نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP

پوشش پایین : هم از نظر ساییدگی و هم از نظر انعطاف پذیری عالی است علاوه بر این اصطکاک عالی را برای قرقره ها فراهم می کند.

لاشه (پارچه) : ویژگی کشش بسیار کم پارچه با خراش پذیری خوب

روکش : ترکیب شده برای چسبندگی عالی بین لایه ها برای محافظت در برابر جدا شدن لایه ها

پوشش بالایی : به ویژه برای محافظت از لاشه در برابر شرایط سرویس مانند روغن، حرارت، سایش و غیره طراحی شده است

ویژگی های نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP

ما طیف گسترده ای از نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP را مناسب برای انتقال مواد در دمای بالا ارائه می دهیم که بدون شک می تواند حداکثر تا 60 درجه مقاومت کند در واقع محصول ما با پارچه (لاشه) و ترکیب لاستیکی ساخته شده است در حالی که پوشش لاستیکی از بهترین کیفیت لاستیک طبیعی ترکیب شده است و این مقاومت برتر را در برابر برش و خراش دادن نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP ایجاد می کند بنابراین برای استفاده و انتقال انواع و اندازه های مختلف مواد، از مسافت کوتاه تا طولانی و یا حمل بار سبک تا سنگین مناسب هستند.

– دارای استحکام بالا، نازک و دارا بودن وزن سبک
– نوار نقاله دارای بدن نرم، شیار خوب و کشش خوب است
– بدون انحراف به آرامی اجرا می شود
– مقاومت در برابر شوک، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر خوردگی.
– مناسب حمل بارهای بزرگ، سرعت سریع و حمل و نقل مواد در مسافت متوسط و طولانی

کاربرد نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP

نوار نقاله های لاستیکی منجید دار EP ما عمدتاً در تمام صنایع فرآیندی برای حمل مواد مختلف استفاده می شود به علاوه پارچه EP سازگاری خوبی با سایر لاستیک‌ها دارد بنابراین می‌توان آن را با هر نوع درجه پوششی ترکیب کرد تا تقریباً برای هر کاربرد مناسب باشد.

این مزیت به نوار نقاله های لاستیکی منجید دار EP اجازه می دهد تا اساساً هر نوع محصولی را در هر محیطی، از پودرهای ریز گرفته تا توده های بزرگ، از مواد خشک گرفته تا مواد چرب، از شرایط بسیار سرد تا بسیار گرم منتقل کند.

– کارخانه کود شامل حمل فسفات و کلوخه و پودرها
– کارخانه سیمان شامل حمل سنگ آهک، آهک شل شده رسی، ماسه
– نیروگاه فولاد و نیروگاه شامل حمل زغال سنگ، کک، خاکستر و سنگ معدن فلزی خرد شده
– صنایع سنگ شکن شامل حمل گرانیت و سنگ های خرد شده
– صنایع شیشه شامل حمل شیشه خرد شده الوار، گرانیت، سنگ های شنی، تراشه، کوارتز

در نتیجه تلاش های مداوم ما ، موقعیت معتبری در فروش و عرضه تسمه نقاله به دست آورده ایم علاوه بر این، طیف وسیعی از نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP ما در بازار ایران محبوب زیادی بدست آورده اند زیرا عملکرد روان و کیفیت برتر دارند به طوری که این تسمه ها برای انتقال بارهای متوسط تا سنگین از مکانی به مکان دیگر مناسب هستند همچنین ما انواع نوار نقاله لاستیکی منجید دار EP در پوشش های مختلف ارائه می دهیم تا بتوانیم خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن برآورده کنیم.