تسمه الواتور بالابر برزنتی

تسمه نقاله آجدار لاستیکی
تسمه نقاله آجدار لاستیکی
مارس 22, 2022
تسمه تایم ماشین
تسمه تایم ماشین
آوریل 18, 2022

تسمه الواتور بالابر برزنتی

تسمه الواتور بالابر برزنتی برای بالا بردن و حمل و نقل بارهای بالا برنده و یا عمودی به کار می رود. زمانی که بخواهیم در صنایع و کارخانجات مختلف بار های مختلف را به صورت عمودی و بالا برنده مورد انتقال قرار دهیم بایستی از تسمه الواتورها استفاده کنید. تسمه الواتور ها به صورت زنجیری و برزنتی موجود بوده و نوع برزنتی آن در برابر سایش و پارگی نیز مقاوم تر است. تسمه الواتور بالابر برزنتی به دلیل وجود نخ و همچنین منجید های داخل آن انعطاف پذیری خوبی نیز دارد که کشش های مختلف را تحمل می کند.

تسمه الواتور های بالابر برزنتی را می توان در قطر ها و طول های مختلف سفارش داده و بر اساس نقاله های مورد انتقال از آن استفاده کرد. تسمه الواتور بالابر برزنتی یکی از پرطرفدار ترین و پراستفاده ترین تسمه های انتقال دهنده به صورت عمودی و بالابر است که جهت بالا بردن بارهای افقی از آن استفاده می شود. کیفیت و ساختار اصلی تسمه الواتور برزنتی به کیفیت متریال مواد اولیه استفاده شده در تولید آن بستگی دارد و به طور کلی به هر میزان که مواد اولیه مورد استفاده برای تولید تسمه الواتور بالابر برزنتی بیشتر باشد تسمه حاصل شده نیز کیفیت مناسب‌تری دارد.

از دیگر قابلیت های و مزیت های تسمه برزنتی، قابلیت تحمل در برابر انواع سایش های مختلف در حین نقل و انتقالات است. این تسمه ها همچنین نیز در برابر رطوبت و آب نیز غیر قابل نفوذ بوده و به همین خاطر در برابر پاشیدن آب نیز دچار خرابی نخواهد شد. تسمه الواتور های بالابر برزنتی دارای انواع مختلفی هستند که یا خود تسمه برای انتقال مورد استفاده قرار گرفته و یا تسمه ها ساختارهای دیگری را به گردش در می آورند. به طور مثال بر روی برخی از تسمه الواتور های بالابر برزنتی کاسه وجود دارد که مواد مورد انتقال در داخل کاسه قرار گرفته و به سمت بالا منتقل می شوند. اما در برخی دیگر، تسمه های بالابر برزنتی به دور توپی های بلبرینگ متصل شده با چرخاندن آن باعث بالا رفتن سیستم یکپارچه می‌شوند.

با توجه به سیستم مورد استفاده و همچنین نحوه استفاده از آن نوع تسمه بالابر برزنتی نیز انتخاب می شود. فروشگاه ایران کانوایر با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع مختلف تسمه به فروش تسمه های الواتور برزنتی نیز می پردازد و شما می توانید هر نوع تسمه بالابر را در سایزها و اندازه های مختلفی که خواستید از فروشگاه ایران کانوایر خریداری کرده و از قیمت و کیفیت آن اطمینان داشته باشید.