طراحی نوار نقاله آجدار

نوار نقاله سیار
مارس 17, 2020
نوار نقاله صنایع معدنی
نوار نقاله صنایع معدنی
آوریل 16, 2020

طراحی نوار نقاله آج دار

طراحی نوار نقاله آجدار با روکش لاستیک و لایه های منجید در ضخامت های مختلف و با تعداد منجید بر حسب ضخامت و قدرت نقاله موجود میباشد که طراحی نوار نقاله آجدار در صنایع و معادن از جمله : شن و ماسه ، سیمان ، گچ ، آجر ، کاشی سازی و … مصرف میگردد.

طراحی نوار نقاله آج دار تسمه لاستیکی ساده بیشتر در ضخامت 3 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 میلیمتر موجود میباشد که در صنعت و معادن نیز میتوان به کارخانه های آجر پزی ، شن و ماسه ، آرد و غیره اشاره نمود.

طراحی نوار نقاله آجدار 3 میل 1 لا منجید ، طراحی نوار نقاله آجدار 5 و 6 میلیمتر 2 لایه منجید و طراحی نوار نقاله آج دار 8 و 10 میلیمتر 3 لایه منجید میباشد. البته طراحی نوار نقاله های آجدار دیگری با ضخامت بالاتر و بیشتر وجود دارد که با نام کاتر پیلاری شناخته میشود. طراحی این نوع تسمه نقاله آجدار در عرض های مختلفی تا 100cm تولید میشود که در سایزهای مختلفی ارتفاع آج آن متفاوت است.

در طراحی تسمه نوار نقاله لاستیکی آجدار (V) باعث افزایش قدرت و سطح اتکا تسمه در سطوح مختلف شیب دار میباشد. تسمه نقاله آجدار ، که آج آن در شکل و سایزهای مختلفی موجود میباشد و به اختصار در عکس ها به تعدادی از این آج های تسمه پرداخته ایم. اما بیشترین آج مورد استفاده در کشورمان تسمه نقاله آجدار به شکل V میباشد.