تسمه انتقال مواد غذایی

تسمه پروانه صنعتی کشاورزی
تسمه پروانه صنعتی کشاورزی
می 21, 2021
چسب تسمه
چسب تسمه
می 21, 2021

تسمه انتقال مواد غذایی

در صنعت غذا با استفاده از تسمه انتقال مواد غذایی انقلابی ایجاد شده است. با داشتن تسمه انتقال مواد غذایی ، پردازش غذا (مانند پخت و پز ، انجماد) تقریباً بدون دخالت انسان می تواند آسان شود.
تسمه های انتقال مواد غذایی قادرند کالاها را از کالای خام تا پخته شده از طریق کوره ها روی یک خط دنبال کنند و باعث کاهش زمان تولید و افزایش توان تولیدی شوند.

انتخاب تسمه انتقال مواد غذایی مناسب در تعیین عملکردهای کاربردی آن کلیدی است.

انواع تسمه انتقال مواد غذایی

1. تسمه انتقال مواد غذایی مارپیچ: این تسمه انتقال مواد غذایی همه کاره را می توان برای بسیاری از برنامه ها ، از عملیات حرارتی گرفته تا فرآوری مواد غذایی استفاده کرد.

2. تسمه انتقال مواد غذایی ترکیبی پلاستیک: این نوع تسمه انتقال مواد غذایی با قابلیت انعطاف پذیری پلاستیک و مقاومت فولاد ضد زنگ ، هیبرید پلاستیک به ویژه در محیط های خنک تر ، مانند حمل و نقل غذاهای دریایی یا کالاهای منجمد ، بسیار مفید است.

3. تسمه انتقال مواد غذایی رولمات: جریان هوا در حمل و نقل مواد غذایی مهم است ، چه خنک کننده یک محصول باشد یا از ایجاد رطوبت جلوگیری کند. تسمه های انتقال مواد غذایی رولمات صاف و با حداکثر سطح باز برای تسهیل جریان هوا در اطراف محصول هستند.

4. تسمه انتقال مواد غذایی یونی فلکس: این تسمه انتقال مواد غذایی بسیار انعطاف پذیر از رشته های بهم پیوسته سیم با کشش بالا ساخته شده است. تسمه انتقال مواد غذایی یونیفلکس که به طور گسترده در صنایع شیرینی سازی و مواد غذایی میان وعده استفاده می شود، در خشک کردن، شستشو، پوشش، پخت و پز و خنک کننده استفاده می شود.

تسمه انتقال مواد غذایی نیازهای شما شامل سازگاری شیمیایی یا حرارتی، انعطاف پذیری، ظرفیت حمل بار یاهرگونه مشکل انتقال را با عملکرد خود برطرف کنید. تسمه انتقال مواد غذایی از پخت و پز تا تولید ، متخصص راه حل های انتقال مواد غذایی است.

از تسمه انتقال مواد غذایی در

نانوایی
محصولات لبنی
فرآوری پنیر فله
خرد کردن پنیر
مکعب پنیر
گوشت ، مرغ ، و غذاهای دریایی
بطری و کنسرو استفاده می کنند.

تسمه نقاله مواد غذایی

تسمه نقاله مواد غذایی

تسمه نقاله انتقال مواد غذایی از مواد ترموپلاستیک تولید می شوند که به دلیل مزایای زیادی که دارند در صنایع کشاورزی و مواد غذایی از ارزش بالایی برخوردار هستند. این تسمه ها مطابق با دقیق ترین استانداردهای اروپایی و بین المللی تولید شده که تمیز کردن آسان بدون از بین بردن نوار نقاله ها را ممکن می کند. تسمه نقاله مواد غذایی غیر قابل نفوذ در برابر عوامل باکتریایی و مقاوم در برابر محصولات شیمیایی، روغن و گریس است و تسمه های تک ماده خطر ساییدگی و آلودگی محصول را از بین می برند.  همچنین  ضد آب و مقاوم در برابر پوسیدگی است و تعمیرات در محل دارد که زمان توقف تولید را کاهش می دهد.  در واقع برخی از تسمه نقاله های مواد غذایی ما همچنین از یک درمان ضد میکروبی در پلیمر بهره می برند که از رشد باکتری ها جلوگیری می کند و ایجاد بو را کاهش می دهد و بهداشت مطلوب را تضمین می کند.

تسمه نقاله مواد غذایی عمدتاً از مواد پلیمری پس از پوشش یا تجهیزات و کامپوزیت پارچه پلی استر به تسمه نقاله با استحکام بالا، انعطاف پذیری خوب، ویژگی های غیر سمی و بهداشتی ساخته می شود و اکثر تسمه نقاله مواد غذایی با گواهینامه ترکیب می شوند که این یک محصول انتقال بادوام و انعطاف پذیر است. تسمه نقاله مواد غذایی به طور گسترده در تولید، پردازش، بسته بندی و حمل و نقل مواد استفاده می شود. اکنون ماده اصلی آن تسمه نقاله مواد PU است، علاوه بر این، تسمه نقاله پلی اتیلن، تسمه نقاله پی وی سی درجه مواد غذایی، مواد تفلون و مواد سیلیکونی و غیره نیز تولید می شود. تسمه نقاله مواد غذایی عمدتاً برای حمل و نقل موادی است که در زندگی روزمره خود می خوریم که مستقیماً با سلامت انسان مرتبط است. در تولید این تسمه نقاله ها، نه تنها باید مواد اولیه را به شدت کنترل کنیم، بلکه باید در تولید برش های غیر استاندارد سفارشی، از مواد فرآوری که برای سلامتی مضر است نیز استفاده نکنیم.

تسمه نقاله مواد غذایی باید تقاضای مواد غذایی را برآورده کند، علاوه بر این، باید مقاومت هیدرولیز، مقاومت در برابر استهلاک، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر روغن، مقاومت برش، مقاومت در برابر دما و سایر ویژگی ها را تامین کند. این ویژگی ها استفاده از تسمه نقاله مواد خوراکی را تا حدی گسترش می دهد و به عنوان مثال، تسمه نقاله ای که ما در صنعت کشتار استفاده می کنیم، تسمه تمیز نیز نامیده می شود. تسمه آسان برای تمیز کردن باید دارای ویژگی های مقاومت در برابر هیدرولیز، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر کپک و ضد باکتری باشد. در واقع افزایش بهداشت و ایمنی در فرآوری مواد و همچنین صرفه جویی در هزینه های نگهداری و نظافت و غیره را تامین می کند و ما طیف گسترده ای از تسمه نقاله مواد غذایی را برای انواع تولید کنندگان عرضه می کنیم. علاوه بر تسمه ‌های نقاله پارچه‌ ای، تسمه‌های مدولار پلاستیکی، انواع تسمه الاستیک یا تسمه‌های تایم، گزینه‌های اضافی مانند پروفیل‌ها یا دیواره‌های جانبی، راه‌حل‌های مختلف سفارشی و خدمات در محل را نیز ارائه می ‌کنیم.

در تولید تسمه نقاله مواد غذایی تحولات نوآورانه ما اهداف مختلفی را دنبال می کند و یک نمونه تسمه نقاله های ما است که شکاف های ایمنی بالقوه در تولید مواد غذایی را برطرف می کند. ما می‌توانیم تسمه نقاله مواد غذایی با مقاومت فوق‌العاده در برابر هیدرولیز، ویژگی‌های آزادسازی خوب، طرح‌هایی به رنگ آبی به‌عنوان یک رنگ کاملاً متضاد یا با لبه‌های کمربند مهر و موم شده ارائه دهیم و این تسمه نقاله های ما هنگام انتقال مواد بسته بندی نشده با مقررات سختگیرانه مطابقت دارد. ما برای صنایعی مانند فرآوری خمیر، شیرینی پزی، گوشت، طیور و فرآوری غذاهای دریایی، صنایع لبنی، کشاورزی، بسته‌بندی و بسیاری دیگر، نوار نقاله‌های غذایی را ارائه می کنیم و در نانوایی ها و کارخانه های تولید تنقلات از طیف گسترده ای از سیستم های تسمه نقاله برای جابجایی مواد، خمیرها، محصولات شکل گرفته، غذاهای پخته شده و تنقلات و بسته ها از طریق پردازش و بسته بندی استفاده می کنند.

تسمه نقاله مواد غذایی رایج ترین انتخاب در نانوایی های خودکار امروزی است و تسمه های مختلفی در دسترس است و تسمه های پارچه ای، لاستیکی، پلاستیکی، فولادی و مش سیمی همگی نسبتاً رایج هستند. همچنین نوار نقاله ها می توانند با کشش کم و زیاد کار کنند و دارای درایوهای مثبت یا فشاری باشند و تصمیم گیری در مورد تسمه مورد نیاز یک تولید کننده نانوایی یا اسنک اغلب به کاربرد بستگی دارد و اینکه مناسب مواد غذایی برای تولید نان با کیفیت باشد، بسیار مهم است.  عوامل کلیدی در انتخاب تسمه نقاله مواد غذایی مناسب برای کاربرد وجود دارد. هنگام انتقال محصول بین عملیات، توانایی تسمه ها برای خم شدن بر روی یک انتقال لبه چاقو یا روی میله دماغه چرخان عوامل مهمی هستند که هنگام انتخاب باید در نظر گرفته شوند. در عملکرد تسمه نقاله مواد غذایی، رها کردن محصول در زمان مناسب بر حجم خروجی و نرخ تغذیه تأثیر می گذارد و انتخاب پارچه و ترکیب مناسب برای هر عملیات اجازه می دهد تا محصول به درستی آزاد شود. متخصصان برنامه ما به خوبی آموزش دیده اند و می توانند تسمه مناسب با انعطاف پذیری مناسب را توصیه کنند که بهترین کارایی را در طراحی نوار نقاله شما دارد.

ویژگی دیگر سازگاری تسمه نقاله مواد غذایی با مواد تشکیل دهنده و محیط است و در هنگام تولید نان های تخصصی، تسمه نقاله باید هم با محیط و هم با مواد تشکیل دهنده سازگار باشد و ما تسمه‌های نقاله را با ساختار پارچه‌ای مختلف عرضه می‌ کنیم که برای تحمل محیط و تولید مواد با کیفیت طراحی شده‌اند و با طیف گسترده ای از تسمه های ما در توانایی رسیدگی به هر برنامه تخصص داریم. البته در صنایع فرآوری شیر و فرآورده های لبنی مانند پنیر یا کره در شرایط تولید بسیار پیچیده انجام می شود و نیاز به تسمه نقاله خاصی دارد و در ابتدا از تسمه های فلزی از جنس استنلس استیل استفاده می شد که به دلیل وزن سنگین مواد غذایی تغییر شکل داده و از نظر نگهداری مشکل داشتند. همچنین در کیفیت نهایی محصول نیز مشکلاتی وجود داشت، زیرا اصطکاک تسمه های فلزی روی سطح لغزنده، حتی زمانی که پلاستیکی بود، به دلیل وجود روغن حیوانی، نوعی خمیر سیاه را تشکیل می داد که باعث لکه دار شدن محصولات می شد و باعث ایجاد آنها می شد.

امروزه تسمه نقاله مواد غذایی ویژه ما در بسیاری از تاسیسات ثابت کرده‌اند که در هنگام استفاده از تسمه‌ نقاله مدولار پلاستیکی ما چنین اتفاقی نمی‌افتد و آنها در نوار نقاله‌های بالابر قالب و در هر نوار نقاله مورد نیاز در خط تولید قرار می‌گیرند و عملکرد بی رقیبی را از خود نشان می دهند. در تمام فرآیندهای صنعت مواد غذایی، از انعقاد شیر گرفته تا قطعه بندی، پر کردن و بسته بندی محصولات نهایی، زمانی که بحث بهداشت و تولید قابل اطمینان با استفاده از تسمه نقاله مواد غذایی می توانیم تمام چک باکس ها را علامت بزنیم. برخی از تسمه نقاله های مواد غذایی که ما ارائه می ‌کنیم عبارتند از تسمه نقاله ویژه با ویژگی‌های آزادسازی بسیار خوب و مقاومت بالا در برابر هیدرولیز، تسمه‌های نقاله ضد برش که به راحتی تمیز می ‌شوند و ما می توانیم تسمه نقاله مواد غذایی مناسبی را برای تولیدات شما ارائه کنیم.