فروش تسمه دینام

تسمه تایم ماشین
تسمه تایم ماشین
آوریل 18, 2022
تسمه دینام شیاری
تسمه دینام شیاری
آوریل 18, 2022

فروش تسمه دینام

بسیاری از قطعات که در ماشین به کاربرده شده اند، نیروی خود را از موتور تامین می کنند که این نیرو توسط قطعه ای به نام تسمه دینام تامین می گردد. اگر تسمه دینام دچار خرابی گردد دیگر قسمتهای خودرو نیز دچار خرابی می گردند به همین دلیل است که تسمه دینام باید مرتب چک شود یا اگر نیاز بود تسمه دینام تعویض گردد.

زمانی که خودرو روشن می شود تسمه دینام شروع به حرکت می کند و همچنین قطعات متصل به آن نیز دچار حرکت می گردند. زمانی که تسمه دینام دچار خرابی گپردد باتری خودرو به خوبی شارژ نمی شود و این مشکل باعث می شود که چراغ باتری در پنل پشت فرمان روشن گردد. نمی توان زمان دقیقی برای تعویض تسمه دینام خودرو در نظر گرفت. عوامل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که در زمان تعویض یک تسمه دینام نقش داشته باشد که یکی از این موارد مهم می تواند جنس تسمه دینام و کیفیت مواد اولیه آن باشد.

پارگی تسمه دینام می تواند به معنای از کار افتادن واتر پمپ در خوردو باشد که این خود باعث می شود در فاصله کمی که این تسمه پاره می شود موتور خودرو شما به جوش بیاید. همچنین پمپ فرمان هیدرولیک نیز که نیروی خود را از تسمه دینام دریافت می کند خراب شدن تسمه دینام می تواند نشانگر خرابی پمپ فرمان هیدرولیک باشد.

خراب شدن این نوع تسمه می تواند باعث توقف خودرو شما گردد بنابراین برای جلوگیری ازبروز این نوع مشکلات بهتر است چندوقت یکبار این نوع قطعات را مورد بررسی قرار دهید. جنس این نوع تسمه از پلاستیک می باشد که در اثر مرور زمان دچار فرسودگی می گردد. در واقع این قطعه وظیفه تبدیل نیروی الکتریکی به مکانیکی را دارد. نشانه های وجود دارد که شما را آگاه می سازد که تسمه دچار خرابی گردیده است. یکی ازاین نشانه ها صدای جیر جیر از تسمه می باشد و همچنین بالا رفتن دور موتور و گرمای آن نیز می تواند نشان دهد که این قطعه نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.

می توانیدبرای خرید این محصول با فلروشگاه های اینترنتی ارتباط بگیرید و محصول خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید. برای جلوگیری از خراب شدن این قطعه بهتر است از باتری هایی با ظرفیت بالا استفاده کنید و همچنین دور فن کولر را در شرایط عادی زیاد نکیند و زمانی که در طول روز خودرو را متوقف می کنید چراغ های آن را خاموش کنید.