ویژگی تسمه PU

نوار نقاله معدن
نوار نقاله معدن
ژوئن 20, 2021
مزایای تسمه PVC
مزایای تسمه PVC
ژوئن 20, 2021

ویژگی تسمه PU

از ویژگی های تسمه پلی اورتان PU استفاده از آنها در صنایع غذایی می باشد . تسمه PU می تواند برای برنامه هایی با کارایی بالا بسیار مفید باشد زیرا خواص اساسی را فراهم می کند که بسیاری از انواع دیگر پلیمرهای مشابه ندارند. اگرچه تسمه های PU بر اساس ماهیت در دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند ، اما ویژگی تسمه های PU شامل مقاومت بالا در برابر سایش و مقاومت زیاد در برابر روغن ها و چربی های گیاهی ، حیوانی و معدنی است. این ویژگی تسمه های PU را برای استفاده در صنایع غذایی با کاربردهای بسیار طاقت فرسا مانند صنعت شیرینی سازی ، نیاز به سازگاری با تغییرات دما ، سایش برتر و تمیز کردن سطوح ایده آل می کند.

همچنین ویژگی تسمه PU بر اساس نیازهایی با مقاومت بهتر در برابر هیدرولیز و انعطاف پذیری بهبود یافته در دمای پایین یا تسمه هایی با مقاومت بالاتر در برابر اکسیداسیون گرمایی در دسترس است.تسمه های PU سطح صافی را برای کاهش رسوبات باکتریایی و سهولت روند تمیز کردن تسمه ارائه می دهند. اگرچه این ماده برای تسمه های نقاله PU نسبتاً گران است ، اما برای طیف وسیعی از فرآیندهای مدرن غذایی که نیازهای ویژه ای برای تماس مستقیم مواد غذایی با تسمه دارند ، بسیار مناسب است . تسمه PU ما با استفاده از پارچه های پلی استر ساخته شده است. بهترین ویژگی تسمه PU این است که این تسمه ها بسیار انعطاف پذیر ، مقاوم در برابر پارگی هستند و کشش کمی دارند. ما تسمه های PU را متناسب با نیاز مشتری تهیه می کنیم.

ویژگی های خاص تسمه PU ایران کانوایر

مقاوم از نظر طولی قابل انعطاف سر و صدای کم در حین کار وزن کم با ضخامت کلی کم طول کشیده قطر کوچک درام آسان برای نگهداری . مناسب برای قرار دادن در ماشین آلات دامنه های کوچک مقاوم در برابر اسیدهای غذایی ، چربی ها ، مواد قلیایی ، مواد شیمیایی و روغن تسمه PU رایج ترین تسمه آسانسور است که در صنایع غذایی و غلات استفاده می شود . تسمه PU با استانداردهای غذایی مطابقت دارد و می تواند با غذا در تماس مستقیم باشد.تسمه PU دارای ویژگی های مقاومت در برابر روغن ، مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت در برابر سرما ، مقاومت در برابر برش و سایر ویژگی ها است.

تسمه نقاله PU ، همچنین به عنوان تسمه نقاله مواد غذایی شناخته می شود ، به طور گسترده ای در صنایع غذایی یا بخش غلات برای حمل و نقل فله ، قلع ، دانه های بسته بندی شده ، بیسکویت ، آب نبات ، فرآوری میوه و سبزیجات ، فرآوری مرغ و گوشت و سایر صنایع مرتبط استفاده می شود.تسمه نقاله مقاوم در برابر روغن و خوردگی برای انتخاب در دسترس مشتریان است. می توان از آنها برای حمل و نقل در سربالایی استفاده کرد .