تسمه نقاله ضد سایش

تسمه نقاله لاستیکی
تسمه نقاله لاستیکی
ژانویه 12, 2020
تسمه نقاله پلاستیکی مدولار
تسمه نقاله پلاستیکی مدولار
ژانویه 12, 2020

تسمه نقاله ضد سایش

مقاومت در برابر سایش در یک تسمه نقاله از عوامل اصلی تعیین کننده طول عمر آن است؛ میزان در واقع دو ویژگی مهم تسمه نقاله در کنترل کیفی آن،

مقاومت آن در برابر پارگی و سایندگی(سایش) آن است. نیروی کششی تسمه نقاله ضد سایش در مکان هایی که اشیای برنده و تیز مانند، آهک، شن و ماسه حمل و نقل می شوند اهمیت بسزایی دارد.

تسمه نقاله ضد سایش , تسمه های کاملا استاندارد ، ایده آل برای همه برنامه ها و برای اکثر موادی که مقاومت در برابر سایش لازم است.

تسمه نقاله ضد سایش طراحی شده برای کاربردهایی که مقاومت بالایی در برابر سایش دارند. تسمه نقاله ضد سایش به ویژه برای برنامه های کاربردی در صنعت فولاد و معادن آهن توصیه می شود. همچنین برای انتقال مواد معدنی به اندازه بزرگ نیز می باشد.

نقاله با کارایی بالا به طور خاص برای انتقال مواد بسیار ساینده، تیز و زاویه ای طراحی شده است. مقاومت عالی در برابر پارگی و برش تسمه نقاله ضد سایش زبان زد عام و خاص گردیده است.

موارد کاربرد تسمه نقاله ضد سایش

ساخت و ساز / معدن / کارخانجات سازنده سیمان/ استخراج / حمل و نقل / زمين سازي / کشاورزی / چاپخانه

تسمه نقاله ضد سایش

تسمه نقاله ضد سایش

عملکرد تسمه های ضد سایش بسیار مهم است زیرا به کار بردن برخی روغن های معدنی می تواند به تسمه های معمولی آسیب وارد کند و در نتیجه پوشش لاستیکی ممکن است حتی پس از قرار گرفتن کوتاه مدت در معرض روغن ورم کند که با این اوصاف، روغن ها و گریس ها معمولاً تأثیر بسیار مخربی بر لاستیک دارند، اما محصولات حاوی نفت یا روغن روزانه حمل می شوند. برای این نوع شرایط ما تسمه نقاله ضد سایش و مقاوم در برابر روغن را ارائه می دهیم. برای محافظت از قطعات لاستیکی روی تسمه نقاله در برابر برآمدگی، فقط باید از انواع لاستیک هایی استفاده کرد که در برابر روغن و گریس مقاوم هستند و همه انواع یک تسمه نقاله ضد سایش تمام نیازهای خاص مشتری را برآورده می کنند. در واقع تسمه نقاله ضد سایش و مقاوم در برابر روغن راه حلی برای شرایط فوق است و ما آنها را ارائه می دهیم. ترکیب لاستیکی منحصر به فرد این ماده سایش را کاهش می دهد و کارایی ساخت را افزایش می دهد.

در تولید تسمه نقاله ضد سایش ما درجه مقاومت در برابر روغن را به عنوان پایه تسمه نقاله لاستیکی مقاوم در برابر روغن ارائه می دهیم که نوع مقاوم در برابر روغن متوسط از انواع آن است. تسمه نقاله ضد سایش و مقاوم در برابر روغن از لاستیک مقاوم در برابر روغن مصنوعی ساخته شده‌اند و به طور گسترده برای حمل و نقل اجزا و قطعات روکش شده با روغن ماشین، کربن سنگین با زغال سنگ در کارخانه‌های پخت و پز و ایستگاه‌های تولید انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند. در حالت عادی، یک تسمه نقاله معمولی تا دمای 80 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند و گرمای بیش از حد می تواند منجر به آسیب شدید و کاهش عمر لاشه تسمه نقاله شود و ترکیب لاستیکی منحصر به فردی که در تسمه نقاله ضد سایش استفاده می کنیم از تغییر شکل ساختار آن جلوگیری می کند و در برابر فلزات گرم مانند چسب، فولاد یا شن بسیار مقاوم است که برای اطمینان از استحکام حرارتی لازم، از صمغ EPDM یا کلروبوتادین استفاده می شود.

همان طور که گفتیم ما ویژگی مقاومت در برابر حرارت را به عنوان پایه تسمه نقاله ضد سایش و مقاوم در برابر حرارت ارائه می دهیم که مقاومت حرارتی متوسط ​​150 درجه سانتیگراد، 180 درجه سانتیگراد و  200 درجه سانتیگراد (حداکثر تا 400 درجه سانتیگراد) برای دمای کاربردی ارائه می دهد. ترکیب لاستیکی تسمه نقاله ضد سایش به عنوان یک لایه نجات دهنده برای لاشه عمل می کند و علاوه بر این، چگالی پوشش لاستیکی بالا و پایین نیز به محافظت از عمر تسمه نقاله مقاوم در برابر حرارت کمک می کند. تسمه نقاله ضد سایش و مقاوم در برابر حرارت در برابر سیمان داغ، فولاد یا مواد شن و ماسه بسیار مقاوم است و پوشش این نوع تسمه های حمل و نقل از یک ترکیب لاستیکی منحصر به فرد با مقاومت چسبندگی بالا، استحکام برش، کشیدگی بالا در هنگام شکست و حفاظت حرارتی فوق العاده تشکیل شده است.

همچنین مقاومت ضد سایش تسمه با الاستومرهای مختلف متفاوت است که می تواند مواد را تا دمای 250 درجه سانتیگراد در دمای ثابت 200 درجه سانتیگراد حمل کند. بنابراین، ضخامت باید همیشه در نظر گرفته شود و گروه خدمات ما به شما در انتخاب و سفارش تسمه نقاله ضد سایش مورد نظرتان کمک می کند و در خطوط بسته‌ بندی مواد غذایی و نوشیدنی، مزایای مختلفی را هم در سطح سایت و هم در سطح شرکت‌ها در برابر دستور کار ایمنی، سلامت، محیط زیست و کیفیت به همراه خواهد داشت. زیرا دلیل شماره یک که چرا مشتریان شرکت ما را انتخاب می کنند ، بهبود سلامت و ایمنی است. در صنایع غذایی و آشامیدنی، میزان آسیب ناشی از لغزش، سقوط و سقوط بالاتر از میانگین بخش تولید است و دومین عامل آسیب را نشان می‌دهد. حدود 90 درصد از لغزش ها در نتیجه تسمه های مرطوب یا آلوده است که روان کننده مبتنی بر روغن در فرآیند تسمه نقاله ضد سایش برای روانکاری استفاده می شود و این در عملکرد های بهینه به طور مستقیم روی تسمه نقاله ضد سایش با استفاده از روش برس منحصر به فرد اعمال می شود و محیط کاری ایمن تری ایجاد می کند.

در تسمه نقاله ضد سایش شرایط رشد بیولوژیکی کاهش می یابد و محیط عملیاتی بهداشتی تری ایجاد می کند و یک خط تولید با حجم بالا و سرعت بالا معمولاً تا 2.5 میلیون لیتر آب در سال برای روغن کاری نوار نقاله ها مصرف می کند. در نتیجه فرمولاسیون و روش توزیع تسمه نقاله ضد سایش هیچ آسیبی به مواد قابل انتقال وارد نمی کند و با کاهش مصرف انرژی می تواند عملکرد خوبی را ارائه دهد. در واقع داده‌های جمع‌آوری‌ شده در سایت‌های مشتریان نشان می‌دهد که 10 درصد کاهش مصرف انرژی در هر موتور نوار نقاله با تسمه نقاله ضد سایش و 7 درصد با فولاد ضد زنگ وجود دارد و این نتیجه کاربرد روان کننده است که اصطکاک بین محصول و تسمه نقاله ضد سایش را کاهش می دهد و این باعث کاهش بار روی موتورهای نوار نقاله می شود که به نوبه خود انرژی کمتری مصرف می کنند.

با استفاده از تسمه نقاله ضد سایش، در فرآیند تولید بسیاری از ضایعات به وجود آمده کاهش می یابد زیرا بسیاری از بطری‌ها، قوطی‌ها و کارتن‌هایی که در طی فرآیند پر کردن و بسته‌بندی آسیب می‌بینند، قابل بازیابی نیستند و از بین می‌روند و تسمه نقاله ضد سایش اصطکاک را کنترل می کند و با بهبود حمل و نقل بسته ها و در نتیجه کاهش اقلام هدر رفته کمک می کند. در عملکرد تسمه نقاله ضد سایش همه چیز در مورد سایش و پارگی زمانی است که مواد انتقال یافته شامل مواد شیمیایی، دمای شدید یا خطر آتش سوزی نباشند و پوشش های ضد ساینده بهترین انتخاب برای سایش و پارگی عالی و همچنین مقاومت در برابر برش و خش است. تسمه نقاله ضد سایش چیزی بیش از رعایت استانداردهای محلی و بین المللی انجام می دهد و همچنین معیارهایی را در این صنعت تعیین کردند. مهم نیست که کدام کاربرد مورد نیاز است، تسمه نقاله ضد سایش برای هر نوع ماده ای، پوشش بهینه ای را ارائه می دهد که نیاز به سایش و پارگی را برآورده می کند، بدون اینکه تمرکز بر نیاز به مقرون به صرفه بودن و هزینه کل مالکیت را از دست بدهد.

شرکت ما با تولید تسمه نقاله ضد سایش طیف کاملی از پوشش‌های اختصاصی را توسعه داده است و این درجات پوشش تا حد زیادی از استانداردها فراتر رفته و عمر سرویس و بهره وری بالاتر را در عملیات مشتری تضمین می کند و مشتریانی که از درجه تسمه نقاله ضد سایش ما راضی هستند، می دانند که این ترکیب که مخصوصاً برای استخراج سنگ های سخت و تاسیسات سنگین ساخته شده است، عمر مفید و محافظت از کمربندهای شما را تضمین می کند. به خصوص برای نیازهای خاص استخراج سنگ سخت طراحی شده است. تسمه نقاله ضد سایش مناسب برای سنگ معدن بسیار ساینده است و مقاومت در برابر برش و خش بالا را با سایش بسیار کم ارائه می دهد و طول عمر تسمه های شما را به حداکثر می رساند. برای سفارش و تولید این محصول در اندازه ها و کاربرد های مختلف می توانید با مشاوره با کارشناسان ما به کیفیت دلخواه خود در مورد تسمه نقاله ضد سایش دست پیدا کنید.