نوار نقاله توری سیمی

تسمه نوار نقاله فلزی
تسمه نوار نقاله فلزی
ژوئن 12, 2020
تسمه نقاله فلزی
تسمه نقاله فلزی
ژوئن 12, 2020

نوار نقاله توری سیمی

نوار نقاله توری سیمی فلزی ساخته شده درانواع گالوانیزه واستیل است که مناسب برای تماس مستقیم با مواد غذایی وبهداشتی میباشد. نوع ساخته شده از مفتول گالوانیزه مناسب برای خطوط خشککن تا حرارت ۳۰۰ درجه ونوع ساخته شده از مفتول استیل جهت استفاده در محیط بالای ۳۵۰ درجه است. نوار نقاله توری سیمی بنابر نوع کاربرد آن در تمام صنایع وهمچنین طبق نقشه ودرخواست مشتری قابل ساخت میباشد .

نوار نقاله توری سیمی در بعضی مدلها بسته به نوع طراحی دستگاه نقاله توسط زنجیرهای صنعتی از دو طرف ساپورت میشود. طراحی وساخت تسمه نقاله توری فلزی با توجه به نیازمشتریان در عرض،طول،قطرمفتول وابعاد چشمی های توری قابل تغییر میباشد. تسمه نقاله توری فلزی ساخته شده در انواع گالوانیزه واستیل است که مناسب برای تماس مستقیم با مواد غذایی و بهداشتی میباشد. نوع ساخته شده از مفتول گالوانیزه مناسب برای خطوط خشک کن تا حرارت ۳۰۰ درجه ونوع ساخته شده از مفتول استیل جهت استفاده در محیط بالای ۳۵۰ درجه است.

نوار نقاله توری سیمی فلزی بنابر نوع کاربرد آن در تمام صنایع وهمچنین طبق نقشه و درخواست مشتری قابل ساخت میباشد .تسمه نقاله توری در بعضی مدلها بسته به نوع طراحی دستگاه نقاله توسط زنجیرهای صنعتی از دو طرف ساپورت میشود. طراحی وساخت تسمه نقاله توری فلزی با توجه به نیازمشتریان در عرض، طول، قطر مفتول وابعاد چشمی های توری قابل تغییر میباشد.

نوار نقاله توری سیمی برای انتقال و ذخیره سازی مواد در صنعت استفاده می گردد. تکنیک و دانش نوین در مهندسی کنترل باعث شده تا نقاله‌ها به همراه دیگر سیستم‌های انتقال مواد، در زمره فناوریهای مدرن قرار گیرند و دامنه کاربرد آنها از صنایع متوسط همچون خطوط تولید و مونتاژ کوچک گرفته تا صنایع بزرگی همچون پتروشیمی، فولاد، خودرو سازی و صنایع دارویی و غذایی گسترده شود .

برای انتقال قطعات فلزی از طریق مس و لحیم کاری آلومینیوم کوره، برنز و قطعات آهن از طریق پخت کوره، منسوجات و مواد شیمیایی از طریق خشک کن فر و همچنین برنامه های کاربردی که شامل شستشو، آنیل، رفع و پرداخت در صنعت فرآوری مواد غذایی از نوار نقاله توری سیمی استفاده می شود برای تمیز کردن خشک، پخت، آشپزی، یخ و نمک .

کاربرد نوار نقاله توری سیمی به دلیل قابلیتی است که تسمه نقاله های پی وی سی و لاستیکی این کارایی لازم را ندارند.در برخی موارد در خط تولید کارخانه ای از روغن و آب استفاده می شود که در چنین مواردی نیز نوار نقاله توری سیمی به داد تولیدکنندگان می رسد. طریقه ساخت نوار نقاله توری سیمی به وسیله بافت مفتول های فلزی و یا استیلی می باشد که به همین دلیل می تواند در ضخامت های متفاوتی ساخته و بافته شود.

باکیفیت ترین نوار نقاله توری سیمی در بازار کشور

فروش با کیفیت ترین نوار نقاله توری سیمی در بازار کشور برای تمامی صنایع در سراسر کشور توسط مراجع و مراکز متعددی در سطح کشور صورت می پذیرد. نمایندگی های مجاز شرکت ها و برندهای تولید کننده، فروشگاه های تخصصی فعال در حوزه توزیع انواع تجهیزات صنعت و همچنین وب سایت های مجازی بهترین ارائه دهندگان این محصولات می باشند.

این مراکز با خرید بدون واسطه از شرکت ها و برندهای تولید کننده مبدا، موجب می گردند که واسطه های متعدد در پروسه خرید و فروش انواع این لوازم حذف شوند و به این ترتیب قیمت نهایی محصول برای خریدار بسیار از خرید با واسطه باشد.

خریداران با کیفیت ترین و به روزترین تجهیزات کارخانه ای، برای خرید بهترین و با کیفیت ترین نوار نقاله توری سیمی می توانند از طریق نمایندگی های حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید نمایند و ضمن بررسی انواع محصولات از نظر کیفیت و برند خرید خود را نهایی کنند.