قیمت تسمه دینام

تسمه نقاله ضد اسید
تسمه نقاله ضد اسید
جولای 6, 2020
تسمه تایم صنعتی
تسمه تایم صنعتی
جولای 22, 2020

قیمت تسمه دینام

یکی از قطعات بسیار حساس خودرو تسمه های آن می باشد. تسمه های موتور شامل تسمه های تایم، هیدرولیک، دینام، کولر و غیره مسئول به حرکت در آوردن شفت ها و فولی های خودرو می باشند. استفاده از تسمه های مرغوب نقش مستقیم و بسیار مهمی در عملکرد مطلوب موتور خودرو ایفا می کند. پوسیدگی و پاره شدن تسمه ها در حین حرکت خودرو می تواند باعث ورود صدمات جدی به موتور خودرو شود. از این رو قیمت تسمه دینام بسیار مهم می باشد .

قیمت تسمه دینام برند های معتبر دنیا همراه با ضمانت کیفیت و عمر طولانی بدون پارگی و صدای تسمه دینام با استفاده از تسمه دینام اورجینال از خطرات پارگی تسمه دینام جلوگیری کنید.

قیمت تسمه دینام خودرو

قیمت تسمه دینام بیشتر به عامل بستگی دارد عامل اول برند ان و دوم نوع خودرو می باشد. برای دریافت قیمت تسمه دینام های مختلف می توانید به صفحه تسمه دینام مراجعه نمایید و از قیمت تسمه دینام به روز و ارزانترین قیمت را در فروشگاه ایران نقاله خریداری نمایید.

در صورت پاره شدن تسمه دینام کلیه لوازم برقی غیر ضروری را خاموش نمایید و هرچه سریعتر خودرو را به تعمیر گاه برسانید. زیرا قبل از خاموش شدن موتور بر اثر کمبود برق سیستم فن و خنک کننده موتور از کار می افتد که باعث بالا رفتن دمان آن و صدمه به موتور خودرو می گردد. برای اطلاع از قیمت تسمه دینام با کارشناسان ما تماس بگیرید .

تسمه‌های مارپیچ که به عنوان تسمه دینام نیز شناخته می‌شوند، قدرت را به کمپرسور کولر،‌پمپ هیدرولیک فرمان، پروانه رادیاتور (در خودروهای با پروانه مکانیکی) و پمپ انژکتور انتقال می‌دهند. اگر تسمه مارپیچی پاره شود، همه قطعات موتور از کار می‌افتند، موتور بیش از حد داغ می‌کند و آسیب می‌بیند. تعمیرکاران به دنبال شیار، ترک‌خوردگی و یا پوسیدگی هستند که نشانگر لزوم تعویض این تسمه است. قیمت تسمه دینام