تسمه تایم پی یو PU

تسمه نقاله استیل کورد
تسمه نقاله استیل کورد
آگوست 31, 2020
تسمه صنعتی شیاری
تسمه صنعتی شیاری
سپتامبر 18, 2020

تسمه تایم پی یو PU

تسمه تایم پی یو PU از نظر ظاهری و عملکرد شبیه به تسمه PVC است فقط تفاوت آن در مواد تولیدی است که در نوع PVC از مواد پی وی سی تولید می شود و در تسمه پلی اورتان از پلی اورتان تولید می شود. تسمه تایم پی یو PU نیز در جحرارت دمای پایین نیز مقاوم بوده و از این نظر نسبت به تسمه PVC نیز مقاوم تر است. تسمه تایم پی یو PU یا پلی اورتان بیشتر در ضخامت های 0.8، 1 ، 1.2 ، 1.5 ، 2 میلیمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

پلی اورتان بکار رفته در تسمه تایم پی یو PU باعث مقاومت بیشتر سطح تسمه نقاله در مقابل انواع چربی، گریس، روغن و همچنین مواد شیمیایی شده است. تسمه تایم پی یو PU پلی اورتان به دلیل مقاومت بهتر در دماهای پایین نسبت به تسمه نقاله PVC ، مناسب جهت تونل هوای سرد و خطوط خنک کننده مواد غذایی همچون شیرینی و شکلات میباشد.

ویژگی های تسمه تایم پی یو PU

تسمه تایم پی یو PU مدار بسته و باز با ناف سیمی ساخته شده از مواد پلی اورتان ترموپلاستیک با مقاومت در برابر سایش بالا .
تسمه تایم پی یو PU مدار بسته و باز با ناف سیمی در بالای انتقال بار است که هنوز هم حفظ ظرفیت بارگیری خوب .
باز کردن کمربند می تواند طول مستمر ، وسط و دو طرف تسمه تایم پی یو PU مدار بسته و باز با ناف سیمی با هسته سیم موازی هستند .
پیری مقاومت ، ضد آب ، درجه حرارت -30 کار ℃ 80 ℃ ، می تواند تحمل حداکثر 110 ℃ و در زمان کوتاه ، می توان با دیگر مواد گرمانرم ترکیب تسمه تایم پی یو PU مدار بسته و باز با ناف سیمی