تولید تسمه نقاله

تسمه نقاله منجید دار EP
تسمه نقاله منجید دار EP
ژوئن 21, 2020
تسمه نقاله EP
تسمه نقاله EP
جولای 6, 2020

تولید تسمه نقاله

تکنولوژی تولید تسمه نقاله در کشورهای مختلف تا حدی متفاوت است.عواملی از قبیل کیفیت نهایی و ویژگی‌های خاصی که در حین تولید تسمه نقاله‌ برای مصارف خاصی از قبیل معادن زغال سنگ لحاظ می‌شود تاثیر بسزایی روی قیمت نهایی تسمه نقاله دارد.

فروشگاه تسمه نقاله بابایی افتخار دارد به عنوان نماینده فروش و تولید تسمه نقاله در خدمت صنعت گران عزیز باشد.

انتخاب جنس مناسب برای رویه و زیره , منجید مناسب با تعداد لایه های کافی که توانایی حمل بار مورد نظر را داشته باشد و در نهایت پخت کامل و بی نقص لایه هایی که بر روی هم قرار گرفته اند نقشی تعیین کننده و اساسی در تولید تسمه نقاله مناسب دارند.

تولید تسمه نقاله و تولید کننده تسمه نوار نقاله در ایران زیاد است .تولید تسمه نقاله , وسیله ای برای انتقال و جابجایی انواع مواد فله مانند مواد معدنی،غذایی،دارویی،شیمیایی و کشاورزی و نیز انواع موادبسته بندی شده مانند کارتون،جعبه گونی و کیسه در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

خط تولید تسمه نقاله

تولید تسمه نقاله برای بیش از سالیان متمادی انتخاب شماره یک برای معادن فوق العاده و صنایع فرآیندی در خاورمیانه بوده است و تولید تسمه نقاله که برای کارایی، دوام و عملکرد با هزینه‌ی مناسب طراحی شده‌اند، دهه‌ها در برابر آزمون زمان و ساخت و ساز در منطقه مقاومت کرده‌اند و مواد از بهترین منابع در سراسر جهان انتخاب شده و برای منطقه طراحی شده اند تا با شرایط حاکم در شرایط گرم، مرطوب و گرد و غبار سازگار باشد که شرکت ما اولین تولید کننده تجاری تسمه نقاله برای نیازهای جابجایی مواد در خاورمیانه است و این بخشی از ابتکار منبع برای کنترل بهتر الزامات کیفیت و در دسترس بودن تولید تسمه نقاله است.

تولید تسمه نقاله آجدار با استفاده از لایه‌های پارچه‌ای پلی‌استر – پلی آمید (نایلون) و روکش‌های لاستیکی مطابق با DIN 221 02 تولید می‌شوند و معدن، سنگ شکن و غربالگری، سیمان و فرآیند، بنادر، بتن آماده، شستشوی شن و ماسه، آسفالت، کود آلی، کود شیمیایی و بسیاری موارد دیگر است که سرمایه گذاری های قابل توجهی را در توسعه فناوری مدرن بومی تا راه اندازی کارخانه تسمه نقاله انجام داده است.

تجهیزات و ماشین آلات اصلی دارای کیفیت دقیق و منشاء اروپایی هستند. کارخانه های تولید تسمه نقاله در فرآیند برتر هستند که سیستم های کنترل و تضمین کیفیت دارای اعتبار ISO 9001 : 2008, ISO 14001 : 2007; OSHAS 18001: 2007. دارای یک آزمایشگاه خود مجهز با تجهیزات تست دقیق مانند رئومتر، دستگاه تست جهانی، ویسکومتر مونی، ovwn پیری، لودسل تست باند، دانسیمتر الکترونیکی و غیره است که دائما در تلاش برای نوآوری و کیفیت است و تقاضای بالا برای کیفیت را برآورده می کند.

تولید تسمه نقاله ما را قادر می سازد تا رویکردی پاسخگو به نیازهای مشتری داشته باشیم و نیازهای آنها را به سرعت و با درجه بالایی از انعطاف پذیری برآورده کنیم و طراحی شده برای کارایی، دوام و عملکرد با هزینه مناسب است که با دیواره‌های جانبی راه راه و گیره‌ ها برای انتقال مواد حجیم در زوایای شیب دار یا شیب عمودی طراحی شده‌اند.

دارای طیف گسترده ای از پروفیل ها و تسمه های پایه است که می توانند مواد حجیم را تا شیب 90 درجه حمل کنند. این سیستم تولید تسمه نقاله با توانایی انتقال تا زاویه 90 درجه، حداکثر استفاده از فضا را تضمین می کند و نیاز به نقاط انتقال را از بین می برد که خطر ریزش را کاهش می دهد و محدوده: ارتفاع 70 تا 220 میلی متر برای گیره ها و ارتفاع 80 تا 240 میلی متر برای دیوارهای جانبی موجدار است.

فرآیند تولید تسمه نقاله

یکی از اولین مراحل فرآیند تولید تسمه نقاله، دریافت و تاب دادن نخ به یکدیگر است و ابتدا تک رشته های نخ به هم می پیچند تا یک نخ ایجاد شود که سپس قطعات پیچ خورده را به یک دوک می‌ پیچانند تا در آن نگهداری شود و نخ درهم نرود قبل از اینکه در ماشین بافندگی اجرا شود که لاستیک مخلوطی از تعدادی ماده است که با این حال، خود لاستیک بسیار چسبنده است و سایر عناصر به سختی به طور یکنواخت ترکیب می شوند.

برای مخلوط کردن مکرر، باید به مخلوط کن داخلی وارد شود و فرآیند اختلاط لاستیک تولید تسمه نقاله شامل پراکندگی همگن ماده ترکیب کننده در لاستیک خام است و در طول ترکیب، عامل ترکیب کننده تمام ساختار مولکولی لاستیکی، وزن مولکولی، پراکندگی و تجمع خود را تغییر می دهد. از طریق ترکیب، یک ساختار جدید نقش فیزیکی و شیمیایی لاستیک و ترکیبات ترکیبی را بر عهده می‌گیرد.

در روند تولید تسمه نقاله، فرآیند ها عمدتاً پوشش پارچه، ورق پوشش، و چسباندن لاشه تسمه و ورق پوشش را تکمیل می کند و برای جلوگیری از ورم کردن و لایه برداری در حین ولکانیزه کردن، پارچه باید قبل از پوشش خشک شود که ترکیب پوشش باید در ساختار پارچه نفوذ کند تا یک پیوند مکانیکی ایجاد کند و کنترل دما هنگام پوشش لاستیک بسیار مهم است زیرا تولید تسمه نقاله عبارت است از چسباندن یک لایه نازک روی پارچه که هم پارچه‌های الیاف مصنوعی و هم پارچه‌های بافته شده با طناب فولادی معمولاً از دو طرف صاف می‌شوند، اما پارچه‌های پنبه ای که فشرده شده است را می ‌توان از یک طرف در فرم تسمه قرار داد و ورق لاستیکی پوششی تولید تسمه نقاله به این صورت است که لاستیک مرکب را به یک ورق با عرض، ضخامت و کیفیت سطح مشخص تبدیل می کند.

متریال تولید تسمه نقاله

در میان متریال های به کار رفته در تولید تسمه نقاله، لمینیت فرآیند چسباندن منظم چندین لایه تسمه به صورت طولی، چسباندن لاستیک لبه در دو طرف و پوشاندن لاستیک در بالا و پایین برای ایجاد یک تسمه خالی است و یک سیستم نوار نقاله به طور سیستماتیک مواد را حمل و حمل می کند، معمولاً در یک محیط صنعتی یا کنترل شده است که تولید تسمه نقاله یک صرفه جویی در انرژی است که برای افزایش کارایی طراحی شده است.

با استفاده از دو قرقره موتوری که روی یک ماده ضخیم و بادوام حلقه می شوند، کار می کند که هنگامی که موتورهای موجود در قرقره ها با سرعت یکسانی کار می کنند و در یک جهت می چرخند، تسمه نقاله بین این دو حرکت می کند. البته اگر اجسام به خصوص سنگین یا حجیم هستند یا اگر تسمه نقاله آنها را برای مسافت طولانی یا مدت طولانی حمل می کند، ممکن است تولید تسمه نقاله برای پشتیبانی در کناره های تسمه نقاله قرار داده شوند.

بخش های تولید تسمه نقاله

بخش‌های سیستم تولید تسمه نقاله در حالی که انواع متعددی از سیستم‌های نقاله وجود دارد، همه به یک هدف در حمل و نقل مواد عمل می‌کنند و برخی از محصولات ممکن است به سیستمی بدون تولید تسمه نقاله نیاز داشته باشند که فقط از غلتک لاستیکی یا چرخ برای حرکت انعطاف پذیر استفاده می کند. با این حال، بسیاری از سیستم‌ های تولید تسمه نقاله برای حمل کارآمد مواد و محصولات به یک قاب با تسمه و غلتک‌های پشتیبانی احتمالی متکی هستند و همه سیستم های تولید تسمه نقاله دارای سه جزء اصلی هستند که شامل پروفیل آلومینیومی، واحد محرکه و واحد انتهایی است که در سیستم تولید تسمه نقاله، پروفیل آلومینیومی از قاب، تسمه و هر تکیه گاه تشکیل شده است و سیستم‌ هایی که از تسمه استفاده می‌ کنند معمولاً توسط یک موتور تغذیه می‌شوند.

اگرچه سیستم‌های نقاله نیز می‌توانند از نیروی جاذبه یا نیروی دستی برای عملکرد استفاده کنند و تسمه ‌های نقاله موتوردار برای مصارف صنعتی ایده‌آل هستند زیرا قابل اطمینان تر و کارآمدتر هستند و واحد محرکه برای چنین سیستم‌هایی شامل براکت موتور، محرک الکتریکی و هرگونه یاتاقان‌های تولید تسمه نقاله است و واحد انتهایی سیستم تولید تسمه نقاله معمولاً شامل هر قرقره و تسمه گیره ای است. پایه‌های اضافی یا راهنماهای جانبی ممکن است برای تغییرات یا عملکردهای خاص ضروری باشند، بنابراین هنگام انتخاب این افزونه‌های اختیاری، نیازهای صنعت خود را در نظر بگیرید و قطعات و عملکردهای یک سیستم تسمه نقاله جدید ممکن است شامل موارد زیر باشد.

قطعات تسمه نقاله

یکی از قطعات تولید تسمه نقاله قاب یا چارچوب است که سیستم تمام قطعات متحرک را برای عملکرد ایمن و ایمن در کنار هم نگه می دارد و تسمه که کشش طولانی از مواد ضخیم و بادوام که بر روی آن مواد از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شوند. قطعه بعدی پشتیبانی تولید تسمه نقاله است که غلتک ها به تسمه کمک می کنند تا در مسیر باقی بماند و به سرعت حرکت را حفظ کند و غلتک ها اجسام را در جای خود نگه می دارند و از افتادگی تسمه جلوگیری می کنند.

همچنین موتورها ممکن است از چرخ دنده های کاهش سرعت متغیر یا ثابت برای تامین انرژی تسمه نقاله استفاده کنند و یک واحد رانندگی کارآمد باید به طور مداوم به تسمه با دویدن مداوم، معکوس کردن صاف و تنظیم مکرر جهت کمک کند. قطعه مهم دیگر در تولید تسمه نقاله قرقره است زیرا باید روی دو یا چند قرقره با موقعیت استراتژیک حلقه بزند و قرقره حرکت تسمه را کنترل می کند و عملکردهای مهمی مانند رانندگی، تغییر مسیر، چرخش، کشش و ردیابی تسمه را انجام می دهد.