تسمه صنعتی تهران

مرکز فروش تسمه تایم
مرکز فروش تسمه تایم
آوریل 19, 2021
چسب آپارات
چسب آپارات
می 21, 2021

تسمه صنعتی تهران

بیشتر تسمه صنعتی تهران برای کنترل فشار بالا و مقاومت در برابر سایش ساخته شده اند. تمام تسمه صنعتی تهران باید برای عملکرد مداوم در اطراف یک سری غلطک ، به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند. بعضی از آنها بصورت یک تکه ساخته می شوند و معمولاً از یک ماده پلاستیکی یا پلاستیکی قابل خمش ساخته می شوند. تسمه صنعتی تهران سفت و سخت پلاستیکی ، فایبرگلاس یا فلزی از چندین قطعه بهم پیوسته یا متصل شده تشکیل شده است. مش سیم ، پارچه هایی مانند پنبه یا پشم و فایبرگلاس نیز بعضی اوقات از مواد کمربند صنعتی هستند.

برای افزودن پشتیبانی و استحکام بدون به خطر انداختن انعطاف پذیری ، اکثر تسمه صنعتی تهران با هسته ای از ماده ای متفاوت ساخته می شوند که معمولاً پارچه ای ضخیم مانند پنبه یا تار پلاستیکی یا مش است. سپس با یک یا چند لایه خارجی پوشانده می شود که به احتمال زیاد یک ماده پلاستیکی یا لاستیکی است. کمربندهای تخت پرمصرف ترین نوع است.

آنها شبیه نوار نقاله های مشکی هستند که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می شوند. بیشتر تسمه صنعتی تهران توسط یک موتور الکتریکی رانده می شوند و باید بتوانند بدون وقفه های زیادی استفاده مداوم را انجام دهند. سرعت ها متغیر است و هر سیستم نوار نقاله دارای سرعت قابل تنظیم است. بسیاری از سیستم های نقاله مواد قابل اشتعال یا قابل اشتعال را حمل می کنند. در این حالت ، کمربند باید ضد الکتریسیته ساکن باشد بنابراین نمی تواند برق گرفتگی ایجاد کند ، که می تواند باعث انفجار یا آتش سوزی شود.

فروشگاه تسمه صنعتی تهران تسمه های صنعتی قابل اطمینان و گسترده ای را فراهم می کند که به طور خاص متناسب با بارهای مختلف ، دما و محیط های عملیاتی مرتبط با کاربردهای مختلف صنعتی است.قابلیت های انعطاف پذیر ساخت تسمه صنعتی تهران، به کارگیری طیف وسیعی از تجهیزات و ابزارآلات همراه با ترکیبات و سازه های متعدد تسمه ، ما را قادر می سازد عرض و طول تسمه های مختلف را با زمان کوتاه تولید و هزینه های بهینه تولید کنیم.

محدوده صنعتی ما مطابق با خواسته های خاص برنامه است و شامل انواع ساخت و سازها بر اساس عضو کششی آرامید و ترکیبات پایه است. کمربندهای ما کاملاً در کاربردهای مختلف صنعتی مورد تأیید قرار گرفته اند کمربندهای V پیچیده برای شرایط سخت محیط ، تسمه های V دندانه دار لبه خام برای حداکثر انتقال نیرو ، تسمه صنعتی تهران آجدار V متعدد برای قرقره های کوچک و درایوهای مارپیچی و تسمه های با سرعت متغیر برای کاربردهای انتقال متغیر.

.