تسمه برزنتی

تسمه پروانه صنعتی
تسمه پروانه صنعتی
ژانویه 26, 2021
تسمه پروانه شیاردار
تسمه پروانه شیاردار
فوریه 10, 2021

تسمه برزنتی

طول مفید تسمه برزنتی چینی هر چند اغلب کوتاهتر از محصولات اروپایی است اما در دهه گذشته با توجه به پیشرفت چشم گیر صنایع کشور چین با خرید و استفاده از مدرن ترین ماشین الات صنعتی استفاده از تسمه برزنتی تولیدی این کشور را نیز به حداکثر رسانیده است.

تسمه برزنتی تخت در واقه پر کاربرد ترین نوع تسمه برزنتی در تهران و ایران می باشد که در دو طرف دارای حلقه های بافته شده بصورت پارچه ای برای اتصال می باشد.تسمه برزنتی گرد یا تسمه اسلینگ که بصورت یکپارچه و پیوسته بافته شده است و بصورت اسلینگ در دو طرف مورد استفاده قرار می گیرد.تسمه برزنتی باز که بصورت متری از روی کلاف و مطابق درخواست مشتریان به فروش می رسد.

تسمه برزنتی در رنگ های مختلفی عرضه می شود که فاکتور های مفهوم داری هستند. بدین معنا که طبق استاندارد قابلیت لیفتینگ بار به میزان مشخص در واحد عرض تسمه برزنتی و البته متناسب با تعداد لایه های بکار رفته برای رنگ های مختلف به میزان مشخصی تعیین شده است. معمولا” تسمه برزنتی با اینچ و سپس تعداد لایه های منجید شناخته می شود .

تسمه برزنتی لب تخت یا برش خورده تسمه هایی هستند که با عرض بالا در کارخانه های تسمه‌ برزنتی تولید می شود و پس از آن جهت فروش در عرض های مختلف برش خورده می شود و یا بابرش فابریک کارخانه تولید کننده ارسال می گردد. تسمه برزنتی اغلب در صنایع بصورت تسمه تخت همراه با قاشقک بکار گرفته می شود که قاشقک یا باکت بر روی این تسمه صنعتی در فواصل مختلف استفاده می شود.